Sunday, 1 March 2015

Istimewa Mac 2015

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Apa khabar anda hari ni? Moga sihat, ceria, dan bahagia selalu, dengan izinNya. 
Alhamdulillah Bulan MAC 2015 telah tiba, 3 Mac ni keputusan SPM akan diumumkan, pasti adik2 SPM2014 berdebar-debarkan... Saya pun turut berdebar. hehe. kenapa? ;) Sebab saya pun calon SPM 2014 juga. pelik kan? tapi benar.. inshaaAllah nanti saya kongsikan kenapa. 


Alhamdulillah, bulan mac telah tiba, permulaan kepada cycle baru bagi shaklee 2015/2016...;) Tup2 Shaklee bagi HADIAH istimewa di awal cycle.. iaitu BEST SELLER product shaklee, ESP! 
Serious ramai sangat yang jatuh hati dengan shaklee, melalui ESP. Saya sendiri pun, ESP la produk yang pertama yang saya kenali. Alhamdulillah, dapat melegakan gastrik yang dah bertahun saya 'pikul', bonus tambahan? kulit moist jer, otot juga lebih mudah terbina, di samping dapat menyusukan anak dengan lebih puas lagi. ;) 

Jom kita tengok apa lagi yang promosi bulan MAC 2015 ni dengan info ringkas mengenai supplement tersebut. nak tahu lebih lanjut, boleh click pada yang berkenan ya..;) 

1) ENERGISING SOY PROTEIN (ESP)
» Protein tanpa kolesterol
» Beri tenaga berpanjangan, 
» Rasa kenyang yang lama, 
» Kulit sihat & gebu
» Pekatkan susu ibu agar anak lebih cepat kenyang

Click --> Info Mengenai ESP
2) ZINC COMPLEX
» Cepatkan penyembuhan luka
» Mengurangkan keguguran rambut
» Memelihara kesihatan prostat

3) VITA-LEA FOR CHILDREN
» Membekalkan multivitamin dan minerals penting untuk perkembangan & pertumbuhan kanak-kanak
» Rasa anggur yang lazat

Pastikan anda dapatkan consultation yang tepat tentang vitamin yang anda ambil untuk kesan terbaik yer..


Semoga sihat selalu, 
Anisah Khalid 

~Feel Free to LIKE and SHARE~
Please do not hesitate to contact me/ comment below for:-
Affordable Price
FREE Consultation
Business OPPORTUNITY with Shaklee!!