Jumaat, 9 Januari 2015

Multivitamins kanak-kanak : Vitalea for KIDS


Assalamualaikum dan Salam sejahtera, 

Apa khabar anda hari ini? Saya doakan kita semua di kurniakan kesihatan yang baik.. sakit sikit2 tu biasa lah, tanda banda kita sihat! hehe.. tanda antibodi badan sedang berlawan dengan penyakit. 

Hari ni, saya nak kongsikan mengenai.... jeng jeng jeng... ;) something yang berperisa anggur! Anak-anak saya memang suka sangat anggur a.k.a grapes! erm, kan ada minuman kordial dgn perisa anggur yang sangat famous tu... cer tanya, ada ke kanak-kanak yang tak suka? hehe, rasanya tak de kan. 

Ilustrasi gambar kanak-kanak makan anggur, macam makan keropok jer kan... kismis, yang Rasulullah s.a.w sendiri suka tu pun asalnya dari anggurkan. dan KISMIS pun menjadi salah satu makanan kegemaran anak-anak saya juga. 




Oklah, kali ni saya nak kongsikan kemunculan Multivitamins untuk kanak-kanak, yang di panggil VITALEA for KIDS, dan yang istimewanye, ia di datangkan dengan perisa ANGGUR! Nyummy dan penuh dengan vitamins!!!

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah...


Kita semua perlukan makanan yang seimbang dengan cukup kalsium nya, vitamins nya, karbohidrat, protein dan lain2... dan Supplement berfungsi sebagai pelengkap makanan, melengkapkan nutrisi harian yang kita ambil dari makanan harian kita. 

Untuk orang dewasa, multivitamins dewasa di panggil Vitalea ... boleh click di sini --> vitalea



Sebenarnya, dah lama dah vitalea for children ni dah ada, cuma shaklee telah re-formulate semula dengan penambahbaikan lagi..;) Jom2 kita tengok apa yang ada dalam vitalae for kids ni.. (kids= children = kanak-kanak )


Ok Jomm... zoomm  bagi setiap poster di atas... 



Multivitamins yang mengandungi vitamins C, D, E , dan 8 vitmins B... ada kalsium dll juga.. kalsium kan sangat penting untuk tulang yang kuat, sangat2 sesuai bagi anak-anak yang dah mula kurang atau tidak minum susu lagi. 

Dan... yang buat kan vitamns ni lebih SPECIAL... di datangkan dengan xylitol sebagai pemanis semulajadi dan bagus untuk penjagaan gigi. 

Tiada preservatives!!! wahh.. kan sekarang ni macam2 makanan ada preservatives untuk menyedapkan.. tapi vitamins ni 100% semulajadi tanpa perawet tipu2.. hehe. 




katakan if tak nak makan vitalea ni... ini lah senarai makanan yang anak-anak kita perlu makan untuk melengkapkan keperluan nutrisi harian mereka. 

Walaupun anak-anak saya pengemar sayur dan buah-buahan... tapi rasanye tak terlarat juga nak makan sebanyak ni. 


Ouch, rasanye kalau kita pun tak termakan kan banyak2 macam ni kan?.. jadi lah ibubapa yang bijak dengan memilih supplement semulajadi....



Ini pula perbandingan di antara multivitamins yang sedia ada di pasaran... dulu2, saya pun pernah beli brand C... hehe, sikit jer vitamins yang ada di dalam nya, tapi harga nya.. erm boleh tahan juga kan. 


Jadi, sekarang... bukan hanya kerana saya pengedar shaklee, tetapi sebagai pengguna yang bijak, kita nak yang terbaik dengan apa yang kita bayar kan. ;) jadual di atas jelas menunjukkan perbezaannya. ;) 

Jom,jom, jom... 

Nak lebih JIMAT? Bulan ni, sempena pelancaran re-formulated vitalea for kids ni... shaklee buat promosi BESAR-besaran... 


Vitalea for kids Buy 3 Free 1!!! Penjimatan 21% dari harga biasa.


Macamana nak dapatkan vitamins yang BEST ni?

Entry berkaitan :Meal ShakeChewable vitamin C , Omega Guard


Usaha...Doa...dan TAWAKAL.

Feel free to LIKE and SHARE

Please do not hesitate to contact me/ comment below for:-


FREE Consultation
Business OPPORTUNITY with Shaklee!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...