Wednesday, 18 April 2018

5 Sebab kenapa ESP PENTING untuk IBU HAMIL


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. 

Ada yang tanya saya, boleh ke minum ESP semasa hamil? Eh2 bukan setakat boleh tau, di galakkan lagi. ( kecuali la ada masalah kesihatan/ alergi yang memang puan dah tahu) . ESP yang sedap lagi lazat ni juga bagus untuk ibu hamil.

Jom baca kenapa ESP penting untuk Ibu hamil. 


5 Sebab kenapa ESP PENTING untuk IBU HAMIL

1. Meningkatkan imuniti badan ibu hamil.
Selain vitamin C, protein juga bagus untuk menguatkan imuniti. Lagi pun protein ESP ni lebih selamat dan mudah dicerna oleh ibu hamil dan juga bayi.

2. Mengawal berat badan ibu hamil dan mengelakkan diabetes.
ESP adalah minuman protein rendah glisemik(GI).
Makanan yang rendah glisemik melambatkan penyerapan glukosa diusus kecil.
Ini membuatkan kita rasa kenyang untuk tempoh yang lebih lama walaupun pengambilan saiz makanan yang kecil.

3. Membantu pembentukan otot dan otak bayi.

Protein sangat penting untuk pembentukan otot selain membantu dalam proses kelahiran.
Protein juga diperlukan untuk membina otot bayi.

Ibu hamil juga biasanya kehilangan otot akibat kurang senaman dan pergerakan.
Kan korang selalu kata, lepas bersalin badan gelebeh. Nahhh! ESP boleh bantu korang bagi tegang.

Protein juga penting untuk perkembangan otak bayi.Otak kita terdiri daripada sel dan sel pula dihasilkan daripada protein. Protein yang baik sangat diperlukan oleh bayi untuk membina sel-sel ini.

4. Membantu membentuk kulit yang cantik.

Protein diperlukan untuk penghasilan sel-sel kulit yang baru menggantikan sel-sel kulit yang telah mati.
Dengan ESP Shaklee,kulit ibu hamil dan bayi dalam kandungan akan lebih cantik dan gebu.
Tak nak ke cantik?

5. Protein membekalkan tenaga dan kecergasan sepanjang hari.

ESP bantu membekalkan tenaga yang berpanjangan sepanjang hari terutamanya bagi ibu hamil yang mengalami morning sickness dan alahan yang teruk sehingga muntah-muntah.
Tunggu apa lagi? 


Jom order ESP sekarang.



Thursday, 12 April 2018

Set Menyusu melengkap Keperluan Nutrisi dan Mineral

Set Menyusu Lengkap Dengan Nutrisi Dan Mineral Perlu



Ramai mommy mencari set menyusu Shaklee untuk tambahkan susu badan. Hakikatnya, kita perlu tau dulu kenapa susu badan kita kurang.

Jawapannya mudah saja sebab kita penat, sebab badan kita tak cukup rehat, sebab cuaca panas, sebab kita kurang minum air. Ada yang kata "saya minum air lebih dari 3liter sehari tapi susu kurang juga", kalau begitu mungkin kerana sebab selain dari kurang air.

Mungkin mommy perlukan supplement. Mommy salah seorangnya ke?

- Mommy yang kepenatan
- Mommy yang berniat menyusu secara ekslusif
- Mommy yang tak cukup tidur dan rehat
- Mommy yang mengalami sakit pinggang atau sendi/tulang
- Mommy yang mudah jatuh sakit dan nak tingkatkan antibodi
- Mommy yang akan kembali bekerja tetapi masih perlukan stok susu yang banyak
- Mommy yang mengamalkan supply vs demand tetapi berat bayi masih tidak naik seperti sepatutnya
- Mommy yang ingin segera pulih semasa berpantang
- Mommy yang asyik miss makanan yang berkhasiat
.
Vitamin Shaklee yang disediakan bukan sahaja untuk penyususan semata-mata tetapi juga untuk kesihatan badan si mommy.

Melengkapkan nutrient penting yang membantu penghasilan susu badan, sekaligus menghasilkan susu yang banyak dan berkhasiat untuk anak syurga kita.

ESP : Merupakan protin yang boleh dibancuh sebagai minuman yang membantu memberi tenaga untuk ibu. ESP juga membantu menggalakkan penghasilan susu ibu dengan lebih cepat dan berkualiti. Kebanyakkan pengguna menyatakan dengan pengambilan ESP, susu mereka lebih cepat terhasil untuk sesi berikutnya.

Ostematrix : Merupakan kalsium yang dapat melengkapkan keperluan buat mommy dan bayi. Kalsium membantu mengurangkan sakit pinggang dan membantu mommy mendapat rehat yang lebih baik walaupun kurang tidur.

Alfalfa : Merupakan galactagogue atau herba penggalak susu ibu a.k.a milk booster. Alfalfa juga membantu masalah keputihan ibu dan mengurangkan angin dalam badan. .
3 sekawan ni tidak lah semahal mana pun jika dibandingkan dengan tahap kualiti yang si ibu dan anak bakal dapat

Nak Dapat Harga Special Set Menyusu Shaklee?

Jom. Hubungi saya.

http://anisahkhalid.wasap.my/

Semoga sihat cergas selalu😊

Wednesday, 11 April 2018

PROMOSI ESP yang dinanti! April 2018

BERITA HANGAT LAGI TERTARIK!

Ramai tunggu ni. Bilalahhhh nak ada promosi. Semua dah tazabar nak borong.

Shaklee ni macam tau tau je ramai orang duk tunggu offer ESP ni.

Yang paling best ESP kali ni dapat lagi ekstra penjimatan.

Ambik 6 tin terus dapat

❤️ FREE voucher
❤️ FREE postage
❤️ FREE membership Shaklee



Dapat jugak rebate tau. Hampir RM40 jugak. Semua total penjimatan cecah RM367 tau.

Tengok tu sape leh amik ESP.

❤️Atok nenek
❤️Abang adik
❤️Makcik pakcik
❤️Mak ayah

Senang minum ESP ni. Takyah kalut nak sarapan pelik pelik bagai.

Jimat dah masa nak beli makanan. Yang paling obvious bantu kita bersarapan dengan sihat.

ESP ni boleh jadi alas perut bila lapar jugak. Senang. Bebas kolestrol ❤️

Jom serangg offer ESP bulan ni. Best giler ❤️

http://anisahkhalid.wasap.my/

#ProjekBuatDuit