Saturday, 14 September 2013

Luka Cepat Sembuh dengan Vitamin C

Assalamualaikum dan Salam ceria, 

Apa khabar anda hari ini? di harap semua sihat dan sejahtera hendakNya. 

Kanak2 kalau takde jatuh, takde luka seumur hidup... macam pelik kan? hehe.. perkara ni berlaku juga pada saya dedulu... dan kini tiba giliran anak2 pula. 

2 hari lps, ada accident kecil berlaku kat rumah, main tolak-tolak dengan abang Anas, tetiba Amanina jatuh dan terkena bingkai pintu. darah menitis-nitis.. dia boleh ketawa lagi dengan abang... abang pun beria ajak main lagi. 

Aduhai anak ohh anak.. 

Tengok la gambar Amanina, budak cantik ni ber plaster di kepala... Amanina duduk diam-diam je  masa Doktor bersihkan dan letak plaster yang dawai kecil untuk rapatkan luka. 

Pesan Dr : Jangan basahkan tempat luka dan datang balik dalam masa 2 hari. 
                   Dan JANGAN JATUH LAGI...

Aduhai.. budak-budak kan.. kalau tak jatuh, mana nak tahu jatuh tu sakit kan.. 


Adik ohh Adik.. 

Amanina makan 2 biji/sehari chewable vitamin C, kan vitamin C mempercepatkan penyembuhan luka... Alhamdulillah luka nya dalam masa 2 hari dah sembuh... 

Buat followup checkup, Dr kata Alhamdulillah takde jangkitan dan luka dah sembuh. 

Alhamdulillah... Moga Amanina membesar dengan cantik luar dan dalam, inshaAllah.



Doktor bekalkan juga ubat tahan sakit, tapi Amanina nak vitamin C je... 

Chewable vitamin C shaklee diperbuat dari rose hip... 

Banyak kelebihan rose hip ni,diantaranya.: meningkatkan imunisasi,
`
Alhamdulillah anak-anak dah lama sangat tak demam since consistently makan vitamin C dan mealshakes sekarang nih. 

Wow... boleh mencegah kanser? .. Tahukah anda kanser sekarang ni boleh terjadi di kalangan kanak-kanak? Jom cegah sebelum terkena!

Masalah sembelit pun boleh dilegakan!

Kulit segar dan cantik!
Jom pakat ramai-ramai beli Chewable Vita-C Plus untuk kesihatan anak-anak kita!!!

Please do not hesitate to contact me/ comment below for:-


FREE Consultation
Business OPPORTUNITY with Shaklee!!
Anisah Khalid
Shaklee ID : 963691
Call / SMS/Whatapps 0136216522


Please LIKE this post and SHARE if you like this post via below social media links.