Ahad, 1 September 2013

Akhirnya saya berhenti kerja... Shaklee penguat kasih...


Alhamdulillah dalam kesibukan menyiapkan tugas terakhir  sebagai staf UiTM, ramai rakan2 yang semakin mengetahui tentang Shaklee, dtg kepada saya untuk mendapatkan supplemen mengikut kesesuaian 'SAKIT' dan 'BAGET'.

Terima kasih rakan2, inshaAllah minggu hadapan saya COD/deliver ye..


Supplemen terbaik untuk semua peringkat umur
     
Anas akan ajak ke surau selepas 'lawatan' di Shaklee..
 Alhamdulillah kecik2 lagi anak mama dah ingatkan tentang solat. 

Amanina and her future dream car... 
Jom kita plan...

Alhamdulillah...
dan Hari ini... Saya bakal berjumpa dengan Upline Shaklee saya dalam Gathering Raya + 'Magic' Session untuk mendapatkan lebih ilmu dan kemahiran dalam berbisnes nih. Mereka sangat prihatin dan memberi sokongan yang jitu pada kami. Tak sabar rasanya nak serap dan praktikkan ilmu tersebut. (Akan di muatkan dalam entry berikutnya... nantikan nya ye)

InshaAllah..bulan September yang penuh dgn cabaran dan kejayaan!

Jom set goal kita!

Salam Kejayaan,
Anisah, 31 Ogos 2013

Please LIKE this post and SHARE if you like this post via below social media links.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...