Ahad, 15 Februari 2015

Testimoni Now Everyone Can KURUS

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Apakhabar diet anda hari ini? Moga sihat2 selalu ya.

Seperti ada saya ceritakan sebelum ini, Empayar mariafirdaus telah melancarkan eBook Now Everyone Can KURUS (NECK) dan juga dalam bentuk fizikal.

Disamping tu, dengan konsep MESTI, untuk KURUS kena ada mentor, Elmu, System, Tindakan dan Impian... Program NECK dalam bentuk pertandingan telah dilancarkan untuk 100hari bermula 1 Februari 2015.

Alhamdulillah, sudah 2 minggu program ini berjalan, dan para peserta diminta untuk timbang setelah 14hari, ramai yang turun berat di antara 1,2,3,4,5,.... dan ada yang turun 6kg! Wah..Alhamdulillah, Tahniah ya pada rakan-rakan semua. 

Psst, nak tahu tak... diorang ni berjaya turun berat badan dengan makan nasi dan WAJIB makan 4-5 kali sehari! eh, macamana tu kan? erm.. nak tahu macamana boleh click di sini ---> Diet ? Tapi makan nasi... boleh ke?

Hari ni saya kongsikan testimoni salah seorang peserta pertandingan NECK.


Macam senang jer bunyinya kan?

Senang jika kita MAHU!inshaAllah.


Psst nak tahu tak? 1 Mac ni batch ke2 akan bermula. Agak2 nak tunggu lagi?

Jom2 hubungi Saya sekarang!

Chop2... Ada lagi banyak Kejayaan peserta NECK tau...nak tahu lebih lanjut ? Ni ulasan pihak penganjur ULASAN HASIL 14 HARI BERSAMA NECK








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...