Isnin, 23 Februari 2015

Kisah Seorang Guru,Penternak LEMAK


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, 

Apa khabar anda hari ini? Moga sihat selalu hendakNya. 

Izinkan saya berkongsi kisah seorang guru, yang dulu adalah seorang 'peternak lemak'.. hehe, a.k.a suka 'bina badan'. 

Beliau ni memang ramah sangat orangnya, tagline nya pun cikgu cantik dan ceria. hehe, memang mudah mesra dengan orang lain. pertama kali saya jumpa beliau... rasa macam dah lama jer jumpa.

Ok jom, baca kisah beliau... 



Kisah Seorang Guru

Saya dan suami suka travel. Bila travel perkara yg dicari adalah tempat makanan sedap. Kami akan google kalau kalau ada makanan yang sedap di situ. Jalan jalan cari makan gitu...

Bila balik kampung, saya menjadi ketua chef. Memasak secara berjemaah adalah aktiviti paling seronok di kampung, sambil bersembang dan bergelak bercerita. Sambil masak sambil makan.. Haha.. Memang selamatttttt....

Saya mengaku, saya malas bersenam. Alasannya, saya sibuk dan penat dengan tugasan dan keluarga.

Bila ada masa terluang, saya ambil masa untuk tidur dan menternak lemak.

Bila stress bekerja saya keluar MAKAN dengan kawan-kawan bagi tujuan untuk release tension.

Nak tahu kisah selanjutnya, sila klik di sini : 





Jom Kurus Dan Sihat

Nak tahu lebih lanjut mengenai Now Everyone Can KURUS? Sila click ---> NECK

Cikgu Su adalah di antara peserta Now Everyone Can KURUS Batch 1, yang bermula pada 1 Februari 2015. Di anggarkan mereka akan turun berat badan 10 - 15kg dalam masa 15 hari. sesiapa yang berjaya menurunkan berat badan terbanyak akan.....

 menang hadiah RM1000 tau! 

Buat kawan-kawan yang bam2, dan rasa memang dah tiba masa nak kena turunkan berat badan, jom2 kawan-kawan boleh sertai batch ke 2, yang akan bermula pada 1 Mac 2015. 

Di samping dapat turunkan berat badan dengan sihat, anda juga berpeluang memenangi hadiah wang tunai dan yang jauh lebih penting.... ELMU untuk kekalkan berat badan ideal. 

Jom2... jangan tunggu lagi! 


Hubungi agen NECK anda, 

Anisah 
0136216522


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...