Isnin, 9 Februari 2015

Rahsia Jutawan Shaklee

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera, 

Apa khabar anda hari ni? moga sihat dan ceria selalu bersama keluarga tersayang. 

Alhamdulillah, semalam 8 Feb 2015, saya dan sekitar 40 orang rakan-rakan diberi kesempatan meluangkan masa 'refresh' dan menerima ilmu baru di Faizland, Bangi. 


5 Speakers berkongsi rahsia mereka...;) Alhamdulillah, ilmu yang nampak biasa-biasa namun bila di sampaikan oleh orang yang luar biasa, menampakkan hasil yang luar biasa, inshaAllah. 

Salah satu penekanan sebagai pengedar shaklee, kita sendiri perlu jatuh hati dengan produk dan secara taklangsung, apabila kita dapat kesan yang positif. Maka kita perlu sebarkan kebaikkan produk  yang kita yakini Selamat, Semulajadi dan Berkesan (MOTO SHaklee).

Setiap SID, bukan hanya pengedar, tetapi duta dan konsultant juga. ;) Kita perlu tahu apa masalah yang boleh kita bantu dan memberikan konsultansi terbaik. inshaAllah. 

Selain itu, antara yang di tekankan kelebihan menjadi ahli shaklee seperti ada saya kongsikan sebelum ini-, Sila Click ->Kelebihan Ahli Shaklee ) 

Penerangan tentang peluang 3 C dalam Shaklee iaitu, 

C Pertama : CASH program
C Kedua : CAR Progam
C Ketiga : CONVENTION Program 


Bagi ketiga2 C di atas, semua orang mempunyai peluang yang sama, kuncinya, kita perlu tahu apa syarikat tawarkan pada semua pengedarnye. 

Cash bonus, adalah 'pemberian' kepada pengedar dalam bentuk cash (duit) selepas beberapa belian. (sekitar RM450 sahaja dalam masa sebulan, Anda LAYAK dapat CASH BONUS!!!)

Car Program pula, apabila hasil jualan dalam kumpulan mencapai jumlah tertentu. ;) Tambahan dalam bentuk CASH kepada CASH bonus tadi. 

Convention Program pula, point terkumpul yang melayakkan seseorang untuk layak dapat FREE 6 star trip ke lokasi terpilih. untuk cycle kali ni, sesiapa yang layak akan ke Italy sekitar hujung thn 2015.


Alhamdulilah...

Ada ilmu baru, juga ada ilmu yang di remindkan semula. 

Menjadi satu keWAJIBan dalam program shaklee, anjuran group di bawah Jutawan Shaklee mesti ada kongsikan dan tekankan rahsia dalam pemasaran JUTAWAN Islam. 

~Amalan ROHANI dalam menjemput rezeki, sebab dalam kita berusaha, kita perlu sentiasa yakin dan merapatkan diri kepada pemilik rezeki, pemberi rezeki itu sendiri, iaitu tuhan semesta alam, Allah swt.



Penutupnya, Pm Cery MamaFaiz bagi reminder asas kepada kejayaan beliau sejak dari mula penglibatan Bisnes shaklee sampai skrg, amalan menjemput rezeki : solat taubat, tahajud, hajat , baca Al Quran dan zikir kena sentiasa Di tekankan, Rahsia Cermin Ajaib dll. 
Inilah Rahsia Jutawan yang byk kali disebut2.

Sebelum balik... jom posing2 dulu..;)

Jutawan Muslimah, InshaAllah

Selempang pinjam...hehe. Doakan satu hari ia kepunyaan saya, Aamin :)


Moga kita istiqamah dalam menjadi Jutawan dunia Akhirat.aamin.

Usaha...Doa...dan TAWAKAL.

Feel free to LIKE and SHARE

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 

Affordable PRICE
FREE Consultation
Business OPPORTUNITY with Shaklee!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...