Monday, 29 September 2014

Vitamin untuk kanak-kanak


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Apa khabar anda semua hari ni? 

Dalam dunia sekarang yang penuh dengan pencemaran udara, pencemaran makanan, dan macam2 pencemaran lagi, nak tak nak... kita memang semakin terdedah dengan pelbagai risiko penyakit dan atas sebab itulah, kita perlukan supplement, bagi membantu meningkatkan imuniti - kadar lawan penyakit. InshaAllah.. dengan izinNya, kita dan keluarga akan bertambah sihat. 

Hari ni saya nak kongsikan mengenai anak-anak saya,Anas Huzaifah & Amanina Aisyah... 

Sewaktu ketika dahulu, mereka juga kerap demam seperti kebanyakkan kanak2 di luar sana.. mungkinkah anak anda juga?

Anas, anak sulung kami pernah melalui sawan demam beberapa kali, dan Tendency untuk di serang semula, semakin meningkat bila semakin banyak kali kena...

Doktor sendiri pesan untuk mengambil supplement tambahan bagi meningkatkan imuniti beliau.

Ada kami kongsikan di sini ---> SAWAN DEMAM 

Anas juga mengalami masalah kulit ezcema dan juga beberapa jangkitan kulit sebelum ini, boleh click di sini --> Lawatan Pakar kulit kanak-kanak

Kedua2 keadaan di atas, memerlukan kewangan yang banyak juga masa yang banyak sangat terluang untuk ke klinik, untuk menjaga...dan yang lebih utama, kesian sangat setiap kali sakit tu datang. 

Sebagai ibu, sakit nya macam saya juga yang sakit... merengek dan yg lain2 memang tak dapat di elakkan..

Kesian anak kita di sumbat ubat je kan?

PERUBAHAN SEKARANG...

Alhamdulillah, sekarang dah jarang sgt demam, kalau selsema kejap2 jer.. 

Alhamdulillah, kalau luka pun, cepat pulih... 

Alhamdulillah, anak2 bertambah sihat, cergas dan bertenaga...

si adik skrg ni.. aduhai celotehnya macam 'mak nenek'

'mama, kenapa ini.. kenapa itu..'

Antara celoteh Amanina
Alhamdulillah, daya ingatan juga sangat baik... 

jangan la nak main2 jawab dgn mereka.. nanti dia pusing semula pada kita... 

Anak ohh Anak... Mereka lah jantung hati kami. 


Kenapa mereka perlukan supplement?

Jemput tengok video ni sekejap ye..


Macamana?

Sebab dengan Set kanak2 ni.. ia membantu meningkatkan imuniti, meningkatkan selera makan, membekalkan tenaga. 


Jika anda rasa tak sanggup nak bagi supplement, sanggup lagi kah tengok mereka sakit? 
tidak kan?

Jika rasa nak berikan yang terbaik, jom kita berikan yang terbaik! inshaAllah. 


Khas buat kawan2 yang sedang mencari supplement buat anak tersayang supaya mereka lebih 'kebal' dgn penyakit dan bertambah cergas...

Jemput hubungi saya ye...