Jumaat, 5 September 2014

Makan GLA, Jumpa CYST? Biar betul...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Apa khabar kalian hari ni? Saya doakan semua yang sedang membaca ni dalam keadaan yang sihat dan ceria selalu. 

Sekarang ni, isu  Tetiba2 Cyst muncul lepas makan gla sedang hangat di bicarakan. Rupanya ramai di kalangan kenalan saya mengalami masalah cyst ni... dan sebenarnya lebih tepat lagi Fibroid Cyst.

Ada yang 'terjumpa' fibroid cyst mereka setelah mengambil supplement GLA yang mengandungi EPO. Macamana? sebab bila diorang makan GLA, tiba2 perut sakit, dan terpaksa lah buat rawatan perubatan.

Setelah membuat rawatan perubatan, baru lah tahu yang Cyst telah BESAR  dan untuk pengetahuan kita semua, Cyst membiak dalam tempoh yang lama, dan adakalanya kita tak rasa sakit pun. Sehinggalah ada something yang trigger.

Jom tengok jap testimoni sahabat kita,
Testimoni Gla complex:makan gla jumpa cyst??
Ini testimoni hebat cucu team rms saya.Saya simpulkan aje ya,kak aishah ambil gla complex pd mulanya sebab period dia dah 10bulan tak datang.Dan dia pun tengah usaha nak hamil lagi sekali.Lepas ambil gla baru 2minggu je,perut dia sakit dan senak.Terus jumpa doctor,doctor kata dia ada csyt yang dah besar 5cm!Tanpa sedar rupanya cyst tu dah 2tahun usianya.
Kalau dia tak ambil gla complex,memang dia takkan tau yang dia ada cyst.pikir logik lah,takkan lah baru ambil gla 2minggu,cyst pun muncul dan sebesar 5cm.
Kata doctor lagi,nasib baik akak ni cepat kalau tidak masalah yg akak ni alami boleh menyebabkan cancer..tambahan pula doctor juga sahkan peranakan akak ni juga bengkak.
♡♡Ni pesanan saya yerrr..kalau rasa lepas makan gla complex,akak2 semua sakit perut...pergi jumpa doctor terus.Manalah tau selama rupanya ada masalah dalaman lain.Bila makan Gla baru dapat kesan.Shaklee ni bukan ubat tapi supplement.supplement tu apa?Namanya makanan tambahan.Dah 50tahun pun shaklee ni.Terbukti selamat,bukan organik atau sintetik tapi semulajadi.
Meh tolong share kan testimoni ramai2.. 
-Intan Azlin-



Saya susunkan ikut jalan ceritanya... 
Ini maklumbalas mereka yang makan/menjadi agen kepada mereka yg makan gla.. dan amazingly, Doktor yang suruh makan... 


Berikut adalah penjelasan dari seorang doktor perubatan, mengenai KENAPA RAHIM BENGKAK. (anda boleh click di link ini) 

Nasihat Dr Malinda sebagai langkah pencegahan:  


Secara kesimpulannya, 

Kita perlu hidup secara sihat, dengan pemakanan yang seimbang ( sila clikc :Pemakanan seimbang) , Jauhi rokok & juga asapnya, Elakkan bahan2 yang membahayakan kesihatan. 

GLA Compleks membantu menstabilkan hormon dan alhamdulillah, ramai yang cyst mereka mengecut setelah mengamalkan gla. dengan izinNya.

Buat rakan2 di luar sana, apa yang kami sebagai distributor nasihatkan, sentiasa dapatkan nasihat Dr jika ada sebarang masalah kesihatan.

Di luar kita nampak sihat, di dalam badan kita.. siapa yang tahu?

Jom check kesihatan kita, dan dapatkan supplement yang bersesuaian utk kita. 

Nak tahu lebih lanjut? Jemput click link di bawah: 


Buat anda yang membaca, sila kongsikan entry dan khasiat vitamins ini kepada kenalan anda, mana tahu.. usaha anda membantu mereka di luar sana untuk bertambah sihat dan boleh menyelamatkan nyawa. 

Untuk konsultansi PERCUMA, sila hubungi saya seperti butiran di bawah. 

 Feel free to LIKE and SHARE

Please do not hesitate to contact me/ comment below for:-


FREE Consultation
Business OPPORTUNITY with Shaklee!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...