Rabu, 15 Oktober 2014

Hamil lagi... Alhamdulillah

Assalamualaikum dan Salam sejahtera, 

Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah...

Hamil a.k.a pregnant adalah  waktu yg sangat saya rindui, pengalaman hamil yang mmg sangat mengujakan... 

Amanina dah minta...'mama, nina nak adik..blh?' ;) huhu..nina excited sebab nampak perkembangan pregnancy makcik2 dia, adik beradik saya dan ipar. Nampak dari perut membesar...dan tiba masa baby pun lahir. 

Allahukbar, bila anak yang tanya.. terkedu sebentar. 

Siap ajuk lagi berjalan macam orang mengandung...;) awak memang buat mama tergelak la sayang. 

InshaAllah, ada rezeki nanti... amanina dapat adik ya.. 


Ihsan google


Alhamdulillah, ramai kawan2 yang anak mereka sebaya amanina, sedang hamil sekarang ni..

Tajuk di atas bukan untuk saya.. hehe, tetapi kepada kawan2 dan juga saudara yang maklumkan kehamilan mereka pada saya. 

Alhamdulillah, tahniah, tahniah, tahniah...inshaAllah bertambah lagi umat nabi Muhammad s.a.w di muka bumi ni.. 

Alhamdulillah, bertubi2 berita gembira saya terima memandangkan mereka tahu yang saya sekarang ni adalah pengedar shaklee..., produk kesihatan untuk kehamilan yang paling famous di Malaysia sekarang ni. Setuju? Cuba search Set Kehamilan... apa yang keluar? tentulah shaklee punya berderet2. 

Alhamdulillah... ramai yang kongsikan mereka rasa bertenaga sepanjang kehamilan dan Alhamdulillah.. anak juga sihat. 

Nak tahu apa yang saya sarankan... sila click di sini ---> Set hamil, set pantang dan set penyusuan

Pssst.. Bulan ni penjimatan & tawaran free membership dengan setiap pembelian lengkap tau...;) 

InshaAllah untuk pregnancy yang akan datang, saya juga akan merasai kesan yang serupa dengan apa yang ramai rasai.inshaAllah. 

Sebenarnya, saya sendiri dah makan pun supplement untuk hamil ni..APA YANG SAYA MAKAN? dan KENAPA? inshaAllah dalam entry seterusnya. 


Ok semua, jika ada kawan2 atau saudara mara yang perlukan konsultansi tentang set kehamilan ni.. boleh tanya saya ya...

Moga anda semua sihat dan sentiasa diberkati Allah swt. 

Salam kehamilan (ops..adakah?hehe),

Anisah | 0136216522

~5 hari menuju ke birthday Amanina yang ke 3~
Happy Becoming Birthday Dear Little Sweet Daughter

Antara gambar terakhir, sebelum Amanina lahir..;) tgh tunggu hari jer.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...