Selasa, 3 Disember 2013

Kemanisan semakin di rasai...

Alhamdulillah... 

Alhamdulillah... 

Alhamdulillah...



Kalau bulan lepas, bulan pertama saya mendapat bonus 4angka...


bulan ni pula, bulan pertama downline saya, Kak Ieta Ruzita bakal mendapat bonus 4 angka.. siapa sangka baru 2 bulan dlm shaklee.. beliau berjaya ke tahap ni. 


Memula dulu, kak ieta kata.. dia mmg tak tahu pasal bisnes online ni.. maybank2u pun baru di aktifkan bila join shaklee.. Pasal produk pun, gigh kak ieta mengkaji. Beliau benar2 duplicates apa yg mentor yang dh berjaya lakukan.

Alhamdulillah... sejuta tahniah saya ucapkan di atas penarafan Supervisor pada kak ieta, Gunung pertama dalam rank shaklee..



Alhamdulillah...saya berjaya mendaki gunung ke 2, inshaAllah ada lagi 5 gunung lagi... inshaAllah..dalam tahun 2014, akan  di daki ke semuanya... Doakan saya berjaya!

Satu pencapaian yang saya sendiri tak bayangkan masa mula2 saya sertai shaklee... sebelum join, saya banyak mengikuti kisah kak maria & abg firdaus... Bila saya join, banyak sgt success story yang saya baca dalam group Jutawan. Kebanyakan nya ceburi bisnes ni, setelah beberapa tahun berkerja... Teringat suami saya pernah cakap.. ' Awak x boleh nak bandingkan diri sama mcm diorg, diorg dulu dah keje engineer, lawyer dsb'.. takpe.. kita ikut cara kita.. kita duplicate apa yang boleh di duplicate dan sesuaiakan dengan diri sendiri. 

Masa pergi magic class 27 Oktober lepas, perkongsian kisah seorang surirumah berumur 24tahun, melalui cabaran dan dugaan, tanpa internet di rumah, dengan hanya lepasan SPM... dan kini berjaya memperolehi 5angka sebulan... KAGUM dengan beliau.. sedikit sebanyak TERCABAR juga... 

Kalau orang tanya dengan saya, perlu ke pergi ke kelas2 mcm ni? perlu ke attend bengkel? 

Jawapan saya mudah sahaja... kalau kita nak ilmu, kalau kita nak berjaya... kita sendiri perlu mencari ilmu tersebut. kalau semua nak di suap je.. semua nak tunggu arahan sahaja.. memang tak kemana. sebab dalam bisnes shaklee, terutaman dalam group JUTAWAN .. 5% dari mentors, 95% dari diri kita. banyak mana pun mentors bagi kita macam2... kalau tiada tindakan.. apa yang kita dapat? Sendiri kena renungkan... Apa yang aku dah buat... jangan salah kan orang lain, salah kan diri sendiri, baiki apa yang boleh di baiki... itu pesan mentor kami. 



Tiada kejayaan yang datang bergolek tanpa usaha... InshAllah dgn usaha, sistem yang betul, mentor yang hebat dan juga keyakinan diri pada Ilahi.. Kejayaan pasti milik kita!

Yakin dengan janji Allah... Sesiapa yang membantu orang lain untuk berjaya, mereka juga akan berjaya! 

Berjuta2 tahniah di ucapkan pada mentor direct saya dalam shaklee kerana telah berjaya mendaki gunung ke 7... dengan ini.. mereka di gelar MASTER MARIA & MASTER FIRDAUS!



Dengan title ini, lebih bersemangat mereka ingin membantu lebih ramai untuk lebih berjaya! 

ikuti kisah mereka sehingga berjaya dalam bisnes yang telah membuka byk mata dan hati.. juga peluang penjanaan 'side' income pada mereka yang mahu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...