Sabtu, 7 Disember 2013

Bisnes itu Mudah jika...



Tahniah di ucapkan kepada mentor kami, 

Master Kam Maria Abdul Mutalib & Master Mohd Firdaus Mat Saad...

Hari ni, kisah mereka di muatkan di dalam surat khabar metro menceritakan usaha mereka utk membantu lebih ramai orang untuk mencapai kestabilan kewangan menerusi perniagaan online... ramai yang sgt seronok & telah berjaya di bawah group mfms..



Alhamdulillah... saya juga terpilih untuk mendapat bimbingan mereka.. dan inshaAllah akan saya turunkan kepada 'anak2' didik saya...kita jauh lebih bahagia, bila kita dapat bantu lebih ramai orang bahagia... 

Dalam perniagaan, bila kita ada mentor yang telah berjaya, dan mereka dengan sukarela nya menawarkan diri untuk kongsikan kisah kejayaan mereka.. untuk memberi tips untuk kita berjaya...Kita hanya perlu duplicate apa yang mereka telah buat... inshaAllah.. hasilnya, kita juga akan turut merasai kejayaan yang seangkatan dengan usaha kita.. 

Sejak menyertai bisnes online di bawah bimbingan kak maria & abg firdaus, baru 3 kali saya berjumpa dengan mereka... memang tercharge aura positif bila berjumpa face to face... selebihnya, kami banyak berhubung melalui fb/whatapps/call.. impaknya berbeza... hehe.. bukan nye apa, bila kita duduk berdepan.. mmg kita akan lebih fokus.. berbanding 'jumpa' di alam maya ni... ada je gangguan nya kan. 

Di ibaratkan kalau ambil kelas online, dengan kelas yang kita kena attend hari2... yang suara dan impresi muka terus ada di depan mata... ilmu nya juga bagai terus menusuk ke kalbu, takde hijab.. (hehe.. tetiba bermadah lak). 

Ayat sentap - seronok2... jgn la seronok sorang2.. kita kongsikan.. keseronokan kita dengan lebih ramai orang... inshaAllah hasilnye.. kita akan LEBIH2 seronok.

Kami bersama abang firdaus semasa magic raya

Kisah mereka & Tips perniagaan telah di muatkan dalam ebook yang di edarkan secara PERCUMA... 

Jika anda terasa teringin nak mencuba perniagaan online, sila la click link di bawah... 

Bisnes itu mudah jika anda tahu caranya


Semoga bermanfaat...

Sila ‘LIKE’ dan ‘SHARE’ sekiranya anda rasa kisah ini bermanfaat untuk dikongsikan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...