Sabtu, 4 April 2015

Istimewa April 2015


Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera,

Alhamdulillah, Diam tak diam,dah masuk bulan April 2015!bulan ke 4, bagi tahun ini. Sekejap je kan? tup2, baby pun dah masuk 4 bulan juga. 

Untuk Entry kali ni, saya nak kongsikan promosi April 2015 yang awesome! 

2 produk penting sangat dan kegemaran mereka yang nak KURUS ataupun nak jaga berat badan. Lecithin dan Cinch 
1 vitamins yang famous untuk keCANTIKan dan keSUBURan : GLA Compleks
1 vitamins khas untuk DETOX hati : DTX
dan multivitamins kanak2- : Vitalea kids







Di samping promosi BEST ni, di bawah empayar mariafirdaus, sedang berjalan program Now Everyone Can KURUS batch ke 3, bermula pada 1 April --- dan bakal berakhir pada hari raya. Wow! ramai la yang selim melim nanti. 


Nak tahu TIPS PERCUMA untuk KURUS?
Nak tahu TESTIMONI terkini peserta NECK?
Nak tahu macamana nak KURUS tanpa seksa2?

Jemput singgah di sini --> Now Everyone Can KURUS



Sekian dulu, jika ada sebarang persoalan/perkongsia/dan apa2 la yang boleh saya bantu, sila lah hubungi saya ya...;) 

Bantu2 membantu ke arah kebaikan...Amalan Mulia! 

Saya doakan anda yang sedang membaca ni, Sihat , Ceria dan Bahagia selalu...

Sehingga berjumpa lagi, 

Anisah 
Rakan SID anda
0136216522
fb.com/anisahkhalid86

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...