Ahad, 21 Mei 2023

Raih Kecantikan dan Kesihatan Secara PERCUMA dengan Vitamin Shaklee melalui CASH REBATE

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, 

Adakah anda ingin menikmati manfaat vitamin Shaklee secara PERCUMA? Jika ya, saya mempunyai beberapa tip menarik untuk anda. Anda dapat makan vitamin Shaklee secara PERCUMA melalui Cash Rebate. Secara umumnya, cash rebate ni di khas kan untuk mereka yang menjadi ahli shaklee, samada untuk makan sendiri ataupun nak berbisnes. Ada saya kongsikan di entry  insentif shaklee.  

 Mari kita terokai cara mudah untuk menjadi ahli Shaklee dan menikmati manfaat yang menakjubkan ini.


Pertama sekali, anda perlu tahu cara menjadi ahli Shaklee. Anda boleh melakukannya melalui pengedar Shaklee yang dipercayai. Sebagai pengedar, kami akan membimbing anda melalui proses pendaftaran dan memberi konsultansi bagi membantu anda memilih produk yang bersesuai dengan diri anda. Dengan menjadi ahli Shaklee, anda akan mendapat akses kepada produk-produk berkualiti tinggi Shaklee dan pelbagai keistimewaan, antaranya ialah dapat menikmati produk shaklee dengan harga ahli iaitu sekitar 20% penjimatan. 

Terdapat dua cara untuk mendaftar menjadi ahli shaklee, nak yang berbayar atau PERCUMA? pilihan di tangan anda. 


Cara pertama - 

Anda hanya perlu membayar yuran pendaftaran sebanyak RM35 dan boleh terus membeli produk shaklee pada harga ahli atau, 

Cara kedua - 

Inilah yang menarik! Anda boleh mendapatkan keahlian Shaklee secara PERCUMA melalui pembelian mana-mana produk Shaklee bernilai 100 Unit Volume (UV) yang berharga sekitar RM400.

Lebih menarik lagi, kini shaklee tawarkan promosi hebat, dengan belian SET RAHMAH ni, keahlian di beri secara PERCUMA. Bayangkan dengan belian combo pertama - satu botol vitamin C dan 1 botol ESP pada harga RM99 anda layak dapat keahlian PERCUMA pada masa yang sama dapat penjimatan RM132 ( jauh lebih jimat dari bulan lain tau!). pastu kalau ambil combo kedua, boleh dapat free delivery sekali. hebat kan? 



Jika anda zoom poster di atas, boleh nampak gambar $ tu kan? di sini lah kita boleh dapat CASH REBATE. scroll sikit ke bawah ada saya share ya... 

Selain tu, boleh juga dapat keahlian PERCUMA melalui SET HELLO NEW ME


Dan pelbagai lagi set yang anda nak... kami sebagai pengedar boleh customized kan mengikut keperluan dan bajet anda juga. Shaklee kan terkenal di kalangan ibu hamil dan menyusu kan, jadi untuk yang nak prenatal & postnatal set pun boleh dapat keahlian PERCUMA. dengan belian sekitar 100uv atau sekitar belian bernilai RM450. 


Ok jom kita teruskan, macamana pula nak dapat vitamin shaklee secara percuma melalui CASH REBATE kan? 

Siapa pernah tengok jadual di bawah? Jadual ni menunjukan peratusan %  cash rebate yang kita boleh dapat melalui belian produk shaklee. Dengan minimum 150uv iaitu sekitar RM510 anda layak 5% cash bonus iaitu di anggarkan sekitar RM25. Biasanya ramai ahli shaklee yang makan sendiri layak dapat 5% ni. Ada yang kumpul order then boleh layak dapat 8%, 11% dan up to 21%. dan ia nya sebenar nya hasil belian semua ahli yang berdaftar di bawah kita. dan jika ahli bawah kita capai minimum uv, mereka pun layak dapat bonus. Kiranya semua orang ada peluang yang sama. 



Jadi, tunggu apa lagi? Ambil langkah pertama anda menuju keahlian Shaklee dan makan vitamin Shaklee secara PERCUMA melalui Cash Rebate. Mula merancang perjalanan kesihatan yang hebat dengan produk-produk berkualiti tinggi Shaklee.


Ingat, bergabunglah dengan pengedar Shaklee yang dipercayai untuk membimbing anda melalui proses ini. Mereka akan memberi anda sokongan dan nasihat yang diperlukan untuk memulakan perjalanan kesihatan yang luar biasa. Saya berdaftar shaklee di bawah team Master Maria Firdaus, Master Ainul Shahrazad, Master Hafsah, Master Zahirah, Master Laila dan Master Norita. Semua master ini sangat supportive dalam membantu kami semua untuk menjana pendapatan melalui bisnes shaklee dalam pada masa yang sama sangat menjaga hubungan silaturahim yang baik, serta selalu mengingatkan kami menjaga hubungan dengan pemilik rezeki, iaitu Allah swt. 


Nak PRODUK Shaklee atau nak mulakan BISNES ONLINE Shaklee? Jom saya bantu 😃

Wasap.my/60136216522/NakShaklee

#RakanShaklee Anda,

Anisah Khalid



#NextLevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#SetRahmahShaklee2023

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...