Jumaat, 12 Mei 2023

Testimoni SET KURUS SHAKLEE "Hello New You"

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, 

Kita masih dalam bulan Syawal yang diraikan, entri terdahulu saya telah berkongsi tips menghadiri open house di hari raya , namun pasti ada yang tersasar juga kan? diri saya sendiri terasa juga baju yang pakai awal syawal tu, mengecut sikit sekarang. ops, maafkan diri ya. Dalam sedar tak sedar ter enjoy makan pula kan. tak kawal gula - minum air manis , kurang bersenam dan lain-lain lagi antara faktor berat badan boleh naik. setuju?  Marilah sedar diri... kita nak turunkan berat badan ni bukan untuk orang lain, tapi untuk kesihatan dan keselesaan diri sendiri juga. 





Di samping memudahkan diri untuk beribadat. Kajian saintifik telah menunjukkan obesiti / overweight adalah salah satu faktor mengurangkan jangka hayat seseorang. Orang yang obesiti / overweight, mempunyai risiko yang lebih tinggi untuk terkena strok, serangan jantung, sakit sendi, tekanan darah tinggi dan macam-macam lagi.  Kita nak hidup sihat hingga hujung nyawa, maka marilah sama-sama menjaga kesihatan diri kan? InshaAllah. 


InshaAllah saya sendiri dalam proses penurunan berat badan dengan SET KURUS DENGAN CEPAT ni. Doakan saya istiqamah ya.  Tercabar juga tengok banyak sangat-sangat testimoni hebat rakan-rakan yang dah consistent amalkan diet seperti di sarankan dalam SET HELLO NEW YOU ni. 

Set ini dirumuskan oleh pakar pemakanan (nutrionist) dalam Shaklee Malaysia. Dalam website shaklee sendiri, ada menyatakan PERBEZAAN Set Kurus Shaklee berbanding brand lain - 

"Program ini dibangunkan supaya anda mempunyai pendekatan pengurusan berat badan yang selamat, sihat dan berkesan. Tidak seperti kebanyakan diet ikutan di luar sana, “Hello New You” Shaklee menggalakkan pengurusan berat badan yang lestari dengan mengambil kira nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan anda dan bukan hanya solusi sementara untuk mempromosikan penyelesaian pantas bagi penurunan berat badan."


Jom layan jap testimoni terkumpul ya , ramai yang berjaya turun 10kg sekurangnya dalam masa  satu bulan. Tempoh yang ideal dan tidak terlalu drastik. Tempoh sebulan dikira KURUS DENGAN CEPAT, dan yang penting tidak mudah bounce back, sebab bila kita sudah berjaya kurangkan berat badan, tentulah sayang untuk BREAK the pattern pula kan. dan tidaklah sampai tahap giveup. bizinillah . 


TESTIMONI SET KURUS SHAKLEE "HELLO NEW YOU"









SET KURUS SHAKLEE "Hello New You"


Setiap kali kita melangkah ke dalam cermin, apa yang terpancar dari sana adalah gambaran yang seakan-akan menjerit, "Sudah tiba masanya untuk berubah!" Memang, penurunan berat badan bukanlah perkara mudah, tetapi dengan Set Kurus Shaklee "Hello New You", segalanya mungkin!


 Set Kurus Shaklee "Hello New You" adalah satu himpunan produk yang dirumus khas oleh pakar pemakanan dalam SHAKLEE MALAYSIA untuk membantu anda mencapai impian penurunan berat badan dengan mudah dan selamat. Dalam set ini, terdapat empat produk utama yang akan memberikan sokongan yang diperlukan, iaitu Cinch, ESP, Herblax, dan Omega. Selain itu, terdapat tambahan istimewa iaitu ResV / Vivix yang akan menjadikan perjalanan anda menuju kehidupan baru yang lebih sihat dan langsing.


1. Cinch - Setiap langkah anda makan Cinch, anda sedang membuat pilihan yang tepat. Cinch adalah pengganti makanan seimbang yang mempunyai campuran nutrisi penting seperti protein, serat, vitamin, dan mineral. Ia membantu mengekalkan kekenyalan kulit serta memberikan tenaga yang berpanjangan. Dengan Cinch, anda akan merasakan kenyang lebih lama dan dapat mengawal pengambilan kalori dengan lebih efektif.


2. ESP - ESP adalah sumber protein serbuk berkualiti tinggi yang diperlukan untuk membentuk otot yang sihat dan membantu mengawal nafsu makan. Anda boleh mengambil ESP sebagai snek sihat antara waktu makan atau sebagai sarapan yang memberikan kestabilan tenaga sepanjang hari. Dengan ESP, anda dapat mencapai kepuasan yang lebih lama dan mengurangkan rasa lapar yang tidak diingini.


3. Herblax - Satu perkara yang penting dalam proses penurunan berat badan adalah memastikan sistem pencernaan berfungsi dengan baik. Herblax adalah suplemen serat semulajadi yang membantu melancarkan sistem pencernaan dan membersihkan usus dari toksin yang tidak diingini. Dengan pengambilan Herblax secara konsisten, anda akan merasakan perbezaan yang ketara dalam hal ringan dan segar sepanjang hari.


4. Omega - Kesihatan jantung dan otak adalah penting dalam setiap program penurunan berat badan. Omega adalah minyak ikan yang kaya dengan asid lemak Omega-3 yang membantu menjaga kesihatan jantung dan memperbaiki fungsi otak. Tambahan Omega dalam set ini akan memastikan anda mendapatkan nutrisi yang mencukupi dan memperoleh manfaat kesihatan yang maksimum.

5. Lecithin dalam Set Kurus Shaklee "Hello New You" membantu penurunan berat badan dengan memecahkan lemak, mengurangkan penyerapan lemak, dan meningkatkan metabolisme lemak. Ini membantu membakar lemak sebagai sumber tenaga, mengurangkan kalori yang diserap oleh tubuh, dan memperbaiki profil kolesterol.

Tambahan: ResV / Vivix - Untuk menjadikan perjalanan penurunan berat badan anda lebih lengkap, terdapat tambahan istimewa dalam Set Kurus Shaklee "Hello New You", iaitu ResV / Vivix. ResV / Vivix adalah suplemen penambah tenaga dan antioksida yang membantu meningkatkan sistem imun dan melambatkan proses penuaan. 





*๐Ÿ˜ฑ Berat badan naik lepas Raya? Jom try SET KURUS SHAKLEE! *


Promosi Set Hello New You RM353 saja!



๐Ÿ’ฐNormal Price RM520,  Jimat RM167!


Anda dapat:-


✅ Cinch Shake Latte + Omegaguard + Lecithin + Herblax + FREE Cinch Shake Vanilla.

✅ FREE Membership

✅ FREE Postage

✅ FREE Green Shaker (For New Registration Only)

Tambah RM399 sahaja untuk vivix 


Ringkasan Fungsi Set Kurus Shaklee:-

๐Ÿ”น1. Meningkatkan metabolisme supaya lemak lebih cepat terbakar

๐Ÿ”น2. Memecahkan lemak, menghalang pengumpulan lemak & mengeluarkan toksin dari hati.

๐Ÿ”น3. Memberi rasa kenyang lebih lama

๐Ÿ”น4. Membina otot supaya tak menggeleber apabila lemak terbakar.

๐Ÿ”น5. Memudahkan pelawasan & mengeluarkan toksin dari badan.


Detailed info : 

https://www.shaklee.com.my/content/hello-new-you

Nak order sendiri? click di sini ya Order di website shaklee sendiri

Harga promosi sehingga 31 MAY 2023 atau sementara stock masih ada.

Mohon doakan saya ISTIQAMAH ya 



Nak PRODUK Shaklee atau nak mulakan BISNES ONLINE Shaklee? Jom saya bantu ๐Ÿ˜ƒ


Wasap.my/60136216522/NakShaklee


#RakanShaklee Anda,


Anisah Khalid

#NextLevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...