Ahad, 16 April 2023

Insentif TAMBAHAN Buat Shaklee Bisnes Leader di Malaysia

 Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya yang dikasihi,


Hari ini, saya ingin berkongsi tentang insentif shaklee tambahan yang ditawarkan oleh Shaklee Malaysia untuk semua business leader, khususnya dalam menjalankan bisnes online mereka. Selain membantu meningkatkan pendapatan mereka, insentif ini juga dapat memberikan manfaat kepada ekonomi keluarga dan masyarakat secara keseluruhan.

Dalam era dunia yang semakin mencabar dan duit menjadi salah satu "KEKUATAN" untuk kita meneruskan kehidupan, bila dengar ada peluang untuk dapat EXTRA CASH tentu ramai yang nak kan? Alhamdulillah selain dari 3 C - Cash Bonus ( berdasarkan jualan kumpulan bulanan) , Convention Trip  dan Car Bonus seperti yang saya kongsikan dalam entry sebelum ini , bersempena dengan cycle baru 2023/2024 ini, shaklee tawarkan INSENTIF TAMBAHAN bernilai RM600 bagi mereka yang memenuhi syarat-syaratnya. 




Sebagai salah satu syarikat kesihatan dan kecantikan terkemuka di Malaysia, Shaklee mempunyai pelbagai produk berkualiti tinggi yang digunakan oleh ramai orang di seluruh dunia. Namun, Shaklee tidak hanya menghasilkan produk yang berkualiti tinggi, tetapi juga memberikan peluang bisnes kepada individu yang ingin menjana pendapatan sampingan atau memulakan bisnes sendiri.

Dengan mendaftarkan diri sebagai ahli shaklee, dengan bayaran minima RM35 atau pun PERCUMA keahlian dengan belian 100uv iaitu sekitar RM400, kita berpeluang juga untuk menerima cash bonus berdasarkan jumlah belian di bawah id kita. Sebagai contoh seperti dalam jadual di bawah. Walaupun mereka yang hanya makan sendiri pun, boleh layak dapat cash bonus ini.


Selain Cash BONUS berdasarkan jadual di atas, kita juga berpeluang untuk mendapat cash bonus yang di kira berdasarkan jumlah terkumpul belian (sales) di bawah team kita. 


Secara umum nya, ada 7 rank dalam bisnes shaklee, iaitu Supervisor, Senior Supervisor , Coordinator , Senior Coordinator , Key Coordinator , Senior Key Coordinator dan yang terakhir MASTER COORDINATOR. 

Setiap rank ini, ada syarat tersendiri, lebih ramai yang menjadi bisnes leader (supervisor dan ke atas) dalam team kita, lebih tinggi rank yang kita boleh capai. Sebagai contoh seorang senior supervisor ada seorang supervisor di bawahnya. 



Gambarajah di atas menunjukan purata cash bonus bagi setiap rank, namunnya ianya boleh menjangkau lebih jauh dari figure ini. Seorang supervisor boleh mencapai cash bonus sehingga RM5000 juga sekiranya sales kumpulan nya besar. Saya kenal beberapa orang  MASTER COORDINATOR yang konsisten mendapat cash bonus 6 angka sebulan. HEBAT kan? Namun setiap yang mereka terima itu, tentulah hasil titik peluh yang di curahkan. 

Selain memberikan manfaat kepada individu, Shaklee juga memberikan kesan positif pada ekonomi keluarga dan masyarakat secara keseluruhan. Sebagai contoh, melalui bisnes online, business leader Shaklee dapat membantu masyarakat setempat dengan memberikan peluang pekerjaan atau menjual produk Shaklee kepada mereka, yang pada gilirannya membantu mengembangkan ekonomi setempat.

Bersempena dengan cycle baru 2023/ 2024 ini, shaklee tawarkan insentif tambahan selain dari cash bonus seperti di atas. 

Dengan mengambil bahagian dalam program insentif tambahan Shaklee, business leader dapat membantu meningkatkan kesedaran masyarakat tentang kepentingan kesihatan dan kecantikan secara semulajadi. Ini membawa impak positif kepada masyarakat dan kehidupan mereka, dan pada masa yang sama membantu mengembangkan industri kesihatan dan kecantikan di Malaysia.



Bagi yang belum pernah rank up Supervisor. 

Rank up Supervisor dalam bulan April or May or June 2023, dan KEKAL EFFECTIVE 2 bulan seterusnya berturut2, akan dapat CASH RM600.


Bagi yang dah pernah rank up Supervisor.

Rank up Senior Supervisor dalam bulan April or May or June 2023, dan KEKAL EFFECTIVE Senior Supervisor 2 bulan seterusnya berturut2, akan dapat CASH RM600.



Jadi, jika anda ingin mencari peluang untuk memajukan karier anda dalam Shaklee, atau mempunyai keinginan untuk membantu meningkatkan ekonomi keluarga dan masyarakat, maka program insentif tambahan Shaklee adalah pilihan yang tepat untuk anda. 

Sertailah Shaklee sekarang dan saksikan sendiri bagaimana bisnes online dan insentif Shaklee dapat membantu meningkatkan pendapatan anda serta menyumbang kepada pembangunan ekonomi dan masyarakat di Malaysia.


Tahu kah anda Shaklee di nobatkan sebagai READER'S DIGEST TRUSTED BRAND ? bukan hanya produk nya, tetapi peluang bisnes nya juga. Jemput tonton video di bawah. 





Nak PRODUK Shaklee atau nak mulakan BISNES Shaklee? Jom saya bantu 😃

Wasap.my/60136216522/NakShaklee


Nak JOIN SHAKLEE SEKARANG

#RakanShaklee Anda,

Anisah Khalid


#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...