Rabu, 19 April 2023

PERSEDIAAN RAYA, MERIAH DAN SIHAT BERSAMA SHAKLEE

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca blog yang di hormati, 

Pantas sungguh masa berjalan kan? Diam tak diam dah hujung Syawal 1444H.

 Alhamdulillah, tahun ini tahun ke 10 saya dapat berpuasa bersama SHAKLEE , Sahur ESP & Cinch terbaik! Alhamdulillah bantu elak gastrik, kenyang lebih lama dan bertenaga.Bizinillah. Performance Drink pula bantu bekalkan elektrolit yang diperlukan oleh badan kita.   #RamadhanUsahPergi.moga amalan yg di latih semasa dlm bulan Ramadhan ni, dapat di sambung dgn istiqamah nya ke bulan seterusnya... In Sha Allah Jom kita teruskan  . HARI RAYA DENGAN SHAKLEE




Rasa belum puas menikmati indahnya ramadhan, kini kita sedang sibuk menyediakan persiapan untuk berhari raya aidilfitri pula. Dalam berita semalam, Kerajaan sarankan para jemaah yang akan menunaikan solat Aidilfitri di Masjid untuk memakai pelitup muka. 



Kenapa kita digalakkan memakai pelitup sekarang? 

Sebab nya Kes C19 sedang naik ni,di sekolah pun cikgu pesan anak-anak untuk pakai mask, dan jika bergejala sila cuti. Ada beberapa orang kawan (atau ahli keluarga kawan)  anak2 yang sedang di jangkiti C19. Di tambah dengan cuaca yang agak berbahang sekarang..ramai yang batuk & demam.  

Namun, setelah 2-3tahun kita beraya dalam pandemik dan post pandemik, tentulah kita sangat rindu kan suasana raya seperti dulu-dulu kan, solat raya ramai-ramai , ziarah menziarahi, open house sana sini. Jadi amatlah penting untuk kita sama-sama meningkatkan imuniti badan, sama-sama kita create HERD yang sihat sejahtera, inshaAllah. 

Jom belek poster yang disediakan oleh syarikat shaklee Malaysia. 



1. SELAMAT TINGGAL PERUT GELEBER, HELLO BADAN CERGAS


Ramai juga yang dapat KURUS DENGAN CEPAT bila mengambil set HELLO NEW ME dalam bulan Ramadhan ni, dapatlah beraya dengan 'badan baru', hihi kurang satu - dua saiz, pun satu nikmat yang tak terungkap kan.



Namun, belum terlambat juga nak mulakan DIET yang sihat ni sekarang, sebab dalam bulan syawal ni lagi lah kita kena jaga makan. In sha Allah set hello new you ni, bantu untuk kawal selera makan, bakar lemak dan buang toksin dll. Boleh terus click di sini untuk order direct di website shaklee ya. 

2. TAMPIL SERI DAN MENAWAN UNTUK IG 


Gabungan Vitamin C dan ESP bantu untuk dapatkan kulit yang cantik kerana ia nya VITAMIN yang diperlukan oleh KULIT kita. 
Di samping kulit yang lebih sihat, inshaAllah sangat-sangat membantu 'membekalkan' askar imuniti badan kita dalam nak menyambut hari raya dengan penuh kemeriahan ini.  







3. YAKIN BERGAYA OOTD RAYA ANDA

Raya, sinonim dengan kita pakai baju baru ataupun paling tidak pakaian cantik-cantik kan, tentulah ia nya perlu di jaga dengan rapi juga. Tahukah anda, shaklee ada set penjagaan baju a.k.a sabun basuh baju yang mesra alam. sesuai untuk basuhan baju mengunakan tangan juga. 






4. CERIAKAN RUMAH ANDA DENGAN RUMAH YANG BERSIH DAN MESRA ALAM. 

Selain penjagaan diri, kulit dan juga kesihatan dalaman kita, shaklee ada juga pencuci serba guna yang mesra alam, di panggil Basic H. Oprah pun kenal dan gunakan Basic H ni tau. 


5. YOUTH - TIFUL KAN DIRI DENGAN YOUTH SHAKLEE


Tambahan khas buat kita-kita yang nak kulit cantik dan sihat mengunakan skincare yang di jamin selamat oleh pakar science, hasil kajian 8tahun tau. bebas dari mercury dan bahan terlarang bahaya yang lain. 





Nak PRODUK Shaklee atau nak mulakan BISNES Shaklee? Jom saya bantu 😃

Wasap.my/60136216522/NakShaklee


Nak JOIN SHAKLEE SEKARANG

#RakanShaklee Anda,

Anisah Khalid


#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...