Wednesday, 1 June 2016

Program SLIM sempena Ramadhan & Syawal

PELUANG KURUS DI BULAN RAMADHAN & SYAWAL BERSAMA NECK

Lagi beberapa hari kita semua umat islam akan menyambut Ramadhan Al-Mubaraq yang penuh dengan nikmat dan rahmat kebaikan.

Ramadhan adalah bulan untuk umat, untuk kita semua.🌻

Di bulan ni, semua anak-beranak syaitan diikat dan digari. Kiranya, dorang telah membuat perjanjian antara mereka dengan Allah SWT untuk berehat di bulan Ramadhan. Mereka takkan mengganggu anak-anak cucu Nabi Adam a.s.

So, sepatutnya tiada lagi gangguan dan nafsu bertopengkan iblis laknatullah. Selera makan pun mampu dikawal.

Tetapi, di Malaysia.. Ramadhan seperti satu pesta. Pesta pembaziran. Bukan pesta beribadat sebagaimana berlaku di bumi Mekah.

Sebelum berbuka, selera makan dan macam-macam. Nak makan itu, ini. Kadang 10 menu sehari. Ending, masuk tong sampah. Dah terpaksa membazir.

Ada jugak yang menghabiskan waktu malam untuk makan dan terus makan selagi tidak tidur. Orang berterawih kita tersadai kekenyangan. Huhuhu..


Nahuzubillahiminzalik

Semoga Ramadhan kali ini, kita semua dah insaf termasuk peringatan untuk diri saya.

Ada Kawan saya pun sama seperti anda dulu sebelum nie. Bila puasa, berat naik 5-6kg taw. Pastu, menangis tak berlagu bila raya saudara-mara tegur.

"Bahagia sekarang.. anak dah berapa orang?"

Ngehngehngeh.. menangis bucu katil lah jawap nya. Makan hati.

Sebab apa? Beliau bujang je lagi, Anak dara ...tapi masa tu badannya banyak spare tyre. Dah macam mak2 sgt. 😑

Tapi AlHamdulillaah! Sejak mengenali #NECK, tetiba badan beliau kembali menjadi 'Anak dara'

Apa kata Ramadhan kali ni buat perubahan baru.☺

💖 Jom! sertai program Now Everyone Can Kurus (NECK)💖

Kami akan guide anda untuk turunkan berat badan serta kawal nafsu makan sebaik-baiknya.

Ramadhan sekali setahun.. rugi, kalau Ramadhan kali ni disia-siakan. Tahun depan, belum pasti bertemu kita dengan Ramadhan.

Program SLIM Hari RAYA


So, usah tunggu-tunggu lama. Baca testimoni NECK di sini : http://www.everyonecankurus.com