Isnin, 6 Julai 2015

PROMOSI RAYA 1436H dan JULAI 2015!!!

Assalamualaikum dan Salam sejahtera,

Salam Ramadhan 1436H.Apa khabar iman kita? inshaAllah, bertambah dengan kehadiran bulan yang di muliakan ini.




Diam tak diam dah masuk 10 malam terakhir bulan Ramadhan kan? Taklama lagi nak sambut raya pula. Sempena bulan yang kita sangat2 di galakkan untuk meningkatkan amal ibadat, dan moga istiqamah juga di bulan2 seterusnya.


Alhamdulillah Shaklee buat PROMOSI, si tonik ajaib untuk membantu nenek2 atok2 , mak2 ayah2 dan juga sesiapa sahaja yang mengalami masalah kesihatan mahupun yang minum VIVX untuk kesihatan optimum.


Alhamdulillah, atok saya yang pernah berkeadaan agak kritikal, kini masih boleh berpuasa penuh di bulan yang mulia ini, dengan izin Allah... dengan sesudu vivix setiap kali sahur. ;) Moga atok sihat2 selalu. ( kisah atok saya --> Atok ku tersayang


Walaupun dah 5 julai pun hari ni, rasanya belum terlambat untuk saya kongsikan apa die PROMOSI Julai 2015 ni. nak tahu Apa die? ❤ jemput scroll down ya.


1. VIVIX❤❤❤❤❤

Jimat rm5* each !!

Nak kenal VIVX, si tonik ajaib? jemput click VIVIX untuk KESIHATAN dan KECANTIKAN


2. BCOMPLEX

Jimat rm1* each !!

Jemput click : Bcimpleks dan fungsinya

3. VITALEA KIDS CHEWABLE

Jimat rm2* each

Jemput click kenali Vitalea KIDS


;) Jadi kawan2, sempena nak dekat raya ni, nak tambah pahala sedekah, ;)  agak2 mencari HADIAH untuk yang tersayang, VIVX antara hadiah terbaik! ;) bak kata kawan saya, walaupun sebotol nilai nya hampir dengan 2gm emas, tetapi nilai kesihatan ahli keluarga dan yang tersayang adalah jauh lebih tinggi. Setuju?

Jom dapatkan sekarang! 

Di akhir kata, Selamat menunaikan ibadat puasa dan amalan sunat di bulan yang mulia ini. semoga kita bertemu lagi dengan Ramadhan tahun2 akan datang. inshaAllah. 

Salam hormat dari saya dan keluarga

~Feel Free to LIKE and SHARE~Please do not hesitate to contact me/ comment below for:-
FREE ConsultationBusiness OPPORTUNITY with Shaklee!!





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...