Isnin, 4 Mei 2015

PERCUMA! Multivitamin Pertama Dunia, Vitalea bernilai RM94

Assalamualaikum dan salam sejahtera, 

Apa khabar anda hari ni? mari sama2 kita menadah tangan,berdoa agar setiap yang membaca ini diberikan kesihatan yang baik, kebahagiaan di dunia dan akhirat. 

Diam tak diam, kita dah pun melangkah ke bulan 5 bagi tahun 2015, juga dah berada dipertengahan bulan rejab. tup2 lagi 45 hari kita akan menyambut Ramadhan, bulan penuh rahmat Allah swt. 

Diam tak diam, kita dah pun masuk bulan kedua pelaksanaan GST di negara Malaysia yang tercinta. Nak kata, GST tidak 'menganggu' kita? saya tak boleh nak nafikan... even anak saya yang baru berumur 3tahun 6bulan pun dah dikenakan GST. huhu. Tax yang dikenakan pada sesiapa sahaja, tanpa mengira umur, jantina dan pangkat. mungkin lama2 sikit nanti, kita semua dah jadi immune dengan peningkatan harga barang keperluan asas kan. 

Oklah, tak perlu saya hurai pasal GST, nak tak nak, kita semua terpaksa terlibat sama. 

Dengan berbesar hati, saya ingin kongsikan kejutan istimewa buat penggemar multi vitamins! di kala barang sedang naik harga, Shaklee dengan GEMBIRAnya menawarkan vitamins PERCUMA dengan setiap keahlian pada bulan Mei 2015 ni. dan beberapa promosi yang lain. 

Nak tahu vitamin apa yang diberikan PERCUMA? 

Taraakkk.. ini dia, multivitamin PERTAMA dunia tau, dulu di kenali sebagai Vitalizer Mineral, di pendek kan menjadi Vitamins ( Nama common yang digunakan oleh semua orang sekarang). terharu jap, sebab perkataan vitamins tu terhasil hasil dari ciptaan vitamins oleh Dr Shaklee sendiri pada tahun 1915. Kini  dikenali sebagai Vita-lea Iron Formula. 

Diam tak diam, tahun ni, genap 100 tahun multivitamins shaklee berada dalam pasaran. Inilah sebabnya shaklee menawarkan nya secara PERCUMA terutama sekali pada sesiapa yang belum mengambilnya lagi. Buat yang dah makan/sedang makan pun, boleh dapat percuma, hanya dengan pendaftaran sebagai ahli.  



Psst, vitalea sangat2 diperlukan oleh ibu hamil macam saya, dan mereka yang mempunyai darah rendah. DAN... sangat Berguna di bulan2 kita nak berpuasa. membantu membekalkan tenaga yang diperlukan. (bukan ganti makan ye.. melengkapkan tau!)

Nak tahu pasal apa tu vitalea? untuk apa? dll? jemput click Vita-Lea Iron Formula

Ok selain dari promosi PERCUMA vitalea, Bulan ni juga, shaklee tawarkan promosi seperti dalam rajah di bawah; 


Phytocol amat penting dalam kesihatan jantung dan pengedaran darah  dengan memastikan saluran darah yang lebih lancar. Nak kenal phytocol? jemput click di sini --> Phytocol dan kolestrol

Omega guard pula? banyak kegunaanya... boleh click di sini--> OMG!!! Omega Guard

Vitalea kids berperisa anggur, kegemaran anak2...--> vitalea kids, nyummy


Oklah dah bebel panjang2, agak2 mesti ada yang tertanya kan macamana nak jadi ahli kan???

BAGAIMANA MENJADI AHLI SHAKLEE?



Sebenarnya ada 2 pilihan untuk menjadi ahli:-

1) Yuran Pendaftaran hanya RM69 (Postage RM11 Semenanjung / RM22 Sabah dan Sarawak). Yuran ni hanya perlu dibayar SEKALI SEUMUR HIDUP saja yer. Tak perlu renew every year macam company lain. Yuran ini adalah untuk menampung kos BUSINESS KIT yang mengandungi catalog, product guide dan business manual. 

ATAU

2) Buat pembelian sebarang produk dalam 1 RESIT minimum 200 point UV (Unit Value), iaitu lebih kurang belian berjumlah RM700+ dan anda akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA SEUMUR HIDUP (bernilai RM69) dan juga CASH BONUS (bernilai RM30+). Penjimatan hampir RM100. 

Dulu pun saya join dengan PERCUMA juga.. macamana? jemput 


Untuk mendaftar, anda boleh terus hubungi saya di 0136216522 , saya akan bantu daftarkan anda yer. 

Atau boleh juga gunakan Shaklee ID saya iaitu 963691 (Anisah Khalid) sebagai SPONSOR. 


Jadi, kalau anda dah bersedia nak menjadi ahli dan dapat FREE VITA-LEA bernilai RM94, cepat-cepat hubungi saya TAU!. InsyaAllah, kami bersedia membantu anda :)


Thanks for reading!!

SETIAP KEJAYAAN BERMULA DENGAN LANGKAH PERTAMA!!

LANGKAH PERTAMA KAMI BERMULA DENGAN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE.

ANDA BAGAIMANA? :)

Sekian dulu, buat kali ni... ;) jika ada sebarang persoalan... jangan segan silu bertanya ya... ;)

Usaha...Doa...dan TAWAKAL.

Feel free to LIKE and SHARE

Please do not hesitate to contact me/ comment below for:-

Affordable PRICE
FREE Consultation
Business OPPORTUNITY with Shaklee!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...