Sunday, 20 October 2013

Collagen Shaklee.. Cantik Dalam dan Luar..



Assalamualaikum dan Salam Ceria... 

Sayang seribu kali sayang... sempena promosi collagen shaklee bulan oktober ini, saya terasa terlalu sayang jika tidak dikongsikan bersama. 

Alhamdulillah, saya sendiri telah mula menggunakan produk ini, alhamdulillah.. syukur kesan nya saya mula terasa kehalusan kulit dan badan lebih bertenaga selepas 2-3 sachet sahaja. 

Jom kenali kenapa perlunya collagen dalam badan kita... 

opss sebenarnya collagen dah memang ada dalam badan kita. Cumanya pengeluaran collagen dalam badan mula menurun apabila umur mencecah pertengahan 20an dan akan terus menurun jika tidak di tambah dengan collagen tambahan. 


Agak-agak macamana nak tahu ye kurangnya collagen dalam badan

Anda pernah dan sedang mengalami 
1. rambut kering?
2. kulit mula berkedut - walaupun baru nak masuk 3 series?, 
3. Jeragat mula kelihatan? 
4. sakit sendi, gigi,
5. lingkaran mata seperti pakai eye liner.. hehe.. tambahan semulajadi ke?
6. kuku kurang bersinar?


Tanda kekurangan collagen pada wajah, agak2 anda nak yang sebelah kiri atau kanan ye?


Sekarang penyelesaiannya, kita kena topup kekurangan collagen dalam badan dengan collagen tambahan. 

Kalau tengok di pasaran sekarang ini, collagen tambahan bukan lagi satu 'perkataan' baru dalam masyarakat Malaysia. 

Ada yang untuk perlu diproses sendiri, rebus dan makan/sapu pada tempat yang bersesuai.
Ada yang boleh dibancuh untuk di minum
Ada yang jenis cream untuk di sapul

Ok sekarang, cuba pergi ke google.com, taip collagen ataupun kolagen... brand apa yang tempat pertama?... hehe.. semestinya collagen shaklee. 


Kenapa collagen shaklee tempat pertama di google? 

1. Kerana collagen shaklee powder bukan sekadar collagen sahaja.. 


Setiap bahan aktif ini ada fungsinya tersendiri..


Sumber collagen dari laut dalam 

2. Jisim molekul yang halus memudahkan penyerapan collagen ke dalam badan berbanding collagen lain.



3. Testimoni pengguna sendiri.. 

Testimoni 1 : Selepas 3 hari - kulit makin lembut, kesan jerawat makin pudar, sakit badan hilang dan badan bertenaga.


Testimoni 2 - Nenek jatuh cinta.. tiada lagi pigmentasi! 


Testimoni 3 - Kesan terbakar hilang.. kulit makin halus dan licin.


Testimoni 4 - Suami makin sayang..

Credit to : http://diaryofmuhammad.com/


Setiap hujung tahun, adalah musim perkahwinan. Sudah tentu anda nak nampak jelita dan gebu kan? baik yang jadi pengantin mahupun pengapit ataupun kaum keluarga. Jadi, buat bakal-bakal pengantin di luar sana, jika di bandingkan rawatan SPA... lebih baik anda makan CSP ni.. kesannya dalam dan luar.. anjal ini dan itu.. hehe.. 


Apa lagi ye? WOW... Jika anda  nak cuba2, bulan ini adalah bulan terbaik .. SEBAB bulan ini bulan PROMOSI beli 6 percuma 1! Tapi, jangan lah risau, saya tak suruh pun beli 6 untuk dapat harga promosi ni.. anda hanya perlu hubungi saya sahaja...HARGA ISTIMEWA untuk 10 pelanggan pertama!. 

Cumanya kan, 

Dengan setiap pembelian Set Promo BELI 6 PERCUMA 1, anda layak mendapat
PENJIMATAN SEHINGGA HAMPIR RM1,000 !!!
(Terms & Conditions Apply)



1) PERCUMA keahlian seumur hidup(Bernilai RM65)
2) Belian dengan HARGA AHLI
3) Penghantaran PERCUMA
4) CASH BONUS (Sehingga RM100+)
5) PERCUMA 1 COQHEALTH PLUS (Bernilai RM124- Dengan pembelian secara Online System)

Masa ini lah kita nak berkongsi dengan kawan-kawan dan kaum keluarga.. takan nak cantik sorang je kan??? Nanti adik marah pulak.. kakak nampak lebih muda.. yang tak bestnya lagi.. kalau mak nampak lebih muda dari anak... 

Tawaran sah sehingga 31 OCTOBER 2013 SAHAJA!!