Rabu, 9 Oktober 2013

Bengkel Nutrisi Shaklee 2 Oktober 2013



Assalamualaikum dan Salam Ceria... 

Alhamdulillah saya telah menghadiri Bengkel Nutrisi SECARA PERCUMA anjuran shaklee pada 2 Oktober 2013 bersama rakan ofis dan bersama anak-anak tersayang. 

Punya la shaklee berusaha untuk memberi pendedahan kepada distributor seperti kami tentang maklumat syarikat dan kebaikan nutrisi secara ringkas. 

Untuk lebih detail, shaklee turut menganjurkan bengkel seharian dan bengkel-bengkel yang lain.
Ikuti gambar pada hari kejadian:


Anas Amanina Shaklee
Anak-anak turut serta.. hehe tapi melayan upin ipin di belakang

Sesi perkongsian testimoni : 

Beliau merupakan seorang angkatan tentera Malaysia. Cinch sangat terkenal di kalangan anggota kerana mereka perlu kekal fit sebagai salah satu syarat untuk kekal berkhidmat di dalam ATM. 

Cinch membantu mengekalkan BMI Normal - jadi mereka boleh lepas ujian saringan jawatan/kenaikan pangkat.  


Rahsia kekal muda 
Seorang makcik berumur sekitar 50 tahun turut berkongsi testimoni (maaf saya tak sempat ambil gambar beliau). Memang nampak muda orangnya, rahsia dia.. Collagen + ESP pada waktu pagi, Performance Drink pada waktu tengahari, dan Cinch semasa minum petang... Performance Drink turut di bawa semasa bersukan... kalau tengok rupa makcik ni, memang nampak macam 30an jer. 

Keberkesanan VIVIX
Perkongsian terakhir, seorang yang bergelar KAK TON... semasa beliau memperkenalkan diri, masing2 tergelak.. "COMEL tak, Kak TON?" .. hehe.. anda pun tahu kan trademark tuh. orangnya agak comel ala2 kak ton yang famous tu. 

Beliau berkongsi pengalaman ahli keluarga beliau dengan pengambilan VIVIX 
Kes 1 : Ibu beliau berumur 86 tahun, pada bulan Ramadhan telah di sahkan buah pinggang nya hanya tinggal 30% sahaja berfungsi. Alhamdulillah dengan pengambilan vivix Checkup selepas raya, buah pinggang sudah normal.

Kes 2 : Abang sakit jantung pada awal bulan dan makan aspirin. Selepas pengambilan vivix, alhamdulillah jantung bertambah sihat dan tak perlu makan aspirin lagi. 

Kes 3 : Salah seorang ahli keluarga sakit lutut sehingga terpaksa membuat pembedahan, selepas ambil vivix, sakit di lutut telah beransur pulih dan kini boleh berjalan seperti biasa. 

Sebenarnya ada banyak lagi nak share, inshaAllah akan di susuli ya. 

Please do not hesitate to contact me/ comment below for:-

BEST Price Offer
FREE Consultation
Business OPPORTUNITY with Shaklee!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...