Isnin, 12 Jun 2023

Pengedar Shaklee Puncak Alam, Selangor: Your Neighboorhood Shaklee Distributor


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, 


Sekali lagi, terima kasih kerana sudi singgah di blog saya ini. 

Seperti yang anda tahu, di blog ini lah menjadi medan rezeki saya, "Kedai Online" saya. 
Di mana saya berkongsi pengalaman dan testimoni shaklee serta info produk shaklee secara khusus, di samping selingan beberapa topik lain. Doakan saya sihat sejahtera untuk dapat terus berkarya di sini. 




Tidak lengkap rasanya blog ini jika saya tidak memperkenalkan diri di mana "KEDAI FIZIKAL" saya, sebagai seorang usahawan, a.k.a pengedar shaklee haruslah saya memperkenalkan diri di mana saya berada, supaya mudah untuk anda yang menjadi pelanggan saya untuk mendapatkan produk shaklee yang kita sama-sama percaya keberkesanan nya. Ia nya diperakui oleh pakar sains, di mana sudah banyak produk yang mendapat paten- tiada company lain boleh claim serupa. 

Saya dengan gembira ingin memperkenalkan diri sebagai Pengedar Shaklee Puncak Alam, Selangor. Ya, anda akan terus melihat "Pengedar Shaklee Puncak Alam" dalam tulisan ini. Mengapa begitu? Kerana peranan ini adalah identiti saya yang saya amat banggakan.


Izinkan saya jelaskan dengan lebih jelas mengapa saya begitu bersemangat menjalankan peranan sebagai Pengedar Shaklee.

Shaklee adalah sebuah jenama yang terkenal di seluruh dunia dengan pelbagai produk kesihatan dan kecantikan berkualiti tinggi. Saya bermula sebagai consumer, lebih tepat lagi keluarga saya sebagai pengguna produk shaklee, kemudian Sebagai pengedar saya telah menjadi saksi bagaimana produk-produk ini telah membantu ribuan orang meningkatkan kualiti hidup mereka. Kejayaan mereka menjadi sumber inspirasi bagi saya untuk terus memperkenalkan produk-produk ini kepada masyarakat Puncak Alam dan sekitarnya.


Untuk memudahkan anda mendapatkan produk Shaklee yang anda perlukan, saya menyediakan dua pilihan yang mudah: Cash on Delivery (COD) atau anda boleh mengambil produk di alamat saya. Inilah butiran yang perlu anda tahu:




https://maps.app.goo.gl/uEPYTPHgLE4LwMwG6

Nama: Anisah Khalid

Pengedar Shaklee Puncak Alam

Alamat: No 9, Lorong Naluri Sukma 8/14, Bandar Puncak Alam, 42300 Bandar Puncak Alam, Selangor

Nombor Telefon: 013-621 6522


Jika anda memilih COD, saya akan dengan senang hati menghantar produk yang anda perlukan ke tempat yang sesuai untuk anda. Namun, jika anda ingin mengambil sendiri produk tersebut, anda boleh datang ke alamat yang telah saya berikan pada waktu pejabat.


Saya ingin menegaskan sekali lagi bahawa saya adalah Pengedar Shaklee Puncak Alam, Selangor. Ini adalah identiti yang saya amat banggakan, itulah sebabnya saya mengulanginya di sini. Saya berharap dengan penekanan ini, anda akan mengingati saya apabila mencari produk Shaklee berkualiti tinggi.


Jangan risau jika anda tinggal di luar Puncak Alam, kerana saya menawarkan perkhidmatan pos ke seluruh Malaysia, termasuk Sabah dan Sarawak. Jadi, di mana sahaja anda berada, anda tetap boleh menikmati produk Shaklee yang berkualiti.


Untuk maklumat lanjut mengenai produk Shaklee atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, jangan ragu untuk menghubungi saya melalui nombor telefon yang telah saya berikan. Saya sentiasa bersedia membantu anda memenuhi keperluan kesihatan dan kecantikan anda.


Terima kasih kerana membaca entri blog saya ini! Saya berharap anda boleh ingat saya sebagai Pengedar Shaklee Puncak Alam, Selangor, andai kata anda singgah di sekitar Puncak Alam, boleh lah roger-roger, boleh lah saya belanja minum ESP , cinch ataupun performance drink. 

Sampai kita bertemu lagi dalam entri blog seterusnya, di mana saya akan berkongsi lebih banyak tips menarik. In sha Allah


Jika anda berada di sekitar Muar dan Melaka, boleh hubungi rakan shaklee saya, di Pengedar Shaklee Muar Melaka - Nurul Zazali

Nak PRODUK Shaklee atau nak renew keahlian shaklee nak mulakan BISNES ONLINE Shaklee? Jom saya bantu 😃


Wasap.my/60136216522/NakShaklee

#RakanShaklee Anda,

Anisah Khalid

...

Moga dapat hadiah istimewa tajaan Master Norita, www.anakkuwira.com
Buat anda semua nak baca lebih banyak testimoni boleh singgah di blog Master Norita ya. 

entri saya ini menyahut saranan Master N di sini  kongsi-testimoni-produk-shaklee

#NextLevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#SetRahmahShaklee2023

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...