Isnin, 8 Mei 2017

Perbandingan ESP, Mealshakes dan Cinch Shaklee

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. 

Baru-baru ni kecoh se-malaya, ESP dah sampai dan boleh di order limit 20 tong jer per SID pada 28 April.. tup2, sekitar pukul 8malam ESP OutOfStock dah.. huhu. kemudian 5 Mei.. shaklee announce ESP dah available namun limit 10 tong per SID. tup2.. sejam selepas tu Out Of Stock lagi!

ni kan dah nak puasa, ramai juga yang dah mula puasa sunat. ESP memang biasa menjadi sarapan/sahur bagi kebanyakan pengedar shaklee mahupun pengemar ESP yang hanya makan sendiri. Antara tanda DEMAND terlebih dari SUPPLY ni. InshaAllah shaklee sedang cuba memenuhi permintaan pengemar ESP.

Bila ESP nak sampai lagi? tak tahu lagi... alternatively boleh je minum Mealshakes ataupun cinch. +- lebih kurang juga lah fungsinya. 



Jadual dibawah ni perbandingan di antara ESP. Mealshakes dan Cinch. 


Untuk ibu hamil/ menyusu dan warga tua(yg tidak diabetis) boleh mengambil meal shakes sebagai alternatif. Bagi yang lain, boleh minum cinch shake mix. Dari segi rasa? mealshakes & ESP berperisa vanilla. Cinch pula ada dalam perasa vanilla, chocolate ataupun latte. 


Saya personally... suka je semua. hehe. bukan hanya kerana saya pengedar shaklee tapi kerana khasiat yang terkandung di dalam nya dan kesan yang baik pada badan dan kulit yang saya dapat rasakan. 

Jika anda berminat, sila lah hubungi saya ya...

Salam hormat, 

Anisah 
0136216522
fb.com/anisahkhalid86

18 hari menuju Ramadhan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...