Selasa, 14 Mac 2017

Rindu bau baby...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
 
Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah...

Baru pagi semalam share post dari Pa&Ma ni...
 
 
 Orang lain kata, ala amni dah besar, dah boleh ada adik tu, tapi kami suami isteri rasa biarlah dulu... besarkan 3 orang yang sedia ada dengan kasih sayang dan perhatian yang secukupnya, inshaAllah nanti ada rezeki... ada lah amni dapat adik. hehe. sementara tu, jom kita cium bau baby lain.. ;)
 
Rindu bau baby, yang orang kata 'bau syurga' tu.. alhamdulillah... dan2 terus dapat tahu sepupu baru je bersalin di Hospital Shah Alam...;) dan2 tu juga message dia kata nak ziarah. 
Dulu berangan nak bersalin di Hospital Shah Alam sejak ngandungkan Anas, then Amanina, then Amni.. semuanya hospital belum siap...Amni lahir bulan 10-2015, bulan 1-2016 baru dewan bersalin mula beroperasi. Jadinya kita ziarah lah orang lain, tengok suasana di hospital shah alam. Cantik! nampak selesa... memang jauh beza lah dengan hospital klang = HTAR. yelah HTAR kan hospital lama...

Alhamdulillah... dapat jumpa sekejap semalam...share sikit2 pengalaman sendiri. inshaAllah sebagai panduan asas pada ibu baru.

Antara entry favourite ibu2 nyusu... ;) ===> berapa banyak susu yang diperlukan oleh bayi???

lagi2 yang baru bersalin...

'Istilah susu sikit' tu sebenarnya sesuai dengan saiz perut baby.

RELAX... nanti susu akan keluar ikut kesesuaian.

POSITIF kan diri...

Pegang konsep SUPPLY & DEMAND

dan yang penting DOA selalu..

Semoga berjaya!!!
 
Ikhlas,

Anisah 0136216522
Breastfeeding Mum Since 2009... (eh lama dah kan? Alhamdulillah)
 
Click untuk info ESP==> ESP

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...