Rabu, 5 Oktober 2016

Menyusukan dan TURUNkan berat badan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, 

Alhamdullillah dengan sokongan dari KKM, dan kesedaran ibu2, ramai yang berusaha memberikan susu ibu kepada anak masing2, walaupun bekerja!

 Saya tabik hormat pada ibu bekerjaya dan masih exclusively bagi susu ibu buat anak tersayang. gigih ibu2 menyediakan stok ebm dan 'memproses' botol2 etc. 


Alhamdulillah, di samping dapat beri susu yang TERBAIK untuk anak, ibu2 juga berPOTENSI untuk SLIM tau! Alhamdulillah, ke arah kesihatan yang baik untuk ibu & anak jua. 

Erm, tapi tak semua kan ibu yang menyusukan dapat turunkan berat badan ??? yelah, semasa hamil, berat badan di galakan untuk naik, yang sebenarnye sepatutnya adalah berat badan bayi yang dikandung + lemak2 sikit yang diperlukan. tapi bila bayi dah selamat dilahirkan, ada pula ibu2 yang tak berjaya kembali ke berat asal (sblm hamil) dan ada yang bertambah2 pula berat nya selepas bersalin. Kenapa ya? Sebab ada yang menggunakan alasan 'JADI IBU SUSU boleh MAKAN BANYAK... CEPAT LAPAR dll' Sebenarnye, macamana ya?


Ok jom teruskan membaca dan saksikan sekejap video sshhhh rahsia Pn Shiemz berjaya menyusukan dan pada masa yang sama berjaya menurunkan berat jaaaauuuhh dari berat sebelum hamil. ;) 





TESTIMONI NECK : MENYUSUKAN DAN TURUNKAN BERAT BADAN


Alhamdulillah, dalam program NECK, dah ramai IBU MENYUSU yang berjaya turunkan berat badan secara sihat TANPA MENGGANGGU PENYUSUAN.

Mereka tetap berjaya FULLY BREASTFEED baby tanpa perlu formula pun.

Sebabnya, walaupun ibu-ibu target nak kurus, SUSU IBU itu tetap HAK BABY, so jangan diabaikan yer. Jangan diet yang salah sampai susu kering pulak.

Jom dengar testimony dari Shiemz, salah seorang peserta NECK. Beliau bukan saja berjaya turunkan berat badan, tapi juga berjaya FULLY BREASTFEED baby beliau yang berumur 1 tahun 2 bulan (semasa beliau menurunkan berar badan). 



Jadi bagi ibu-ibu menyusu yang teringin sangat nak kuruskan badan, di samping nak teruskan FULLY BREASTFEEDING your baby, program NECK adalah YANG TERBAIK untuk anda!!

NECK BATCH 21 last registration by 7 Oktober 2016.


Tempat adalah terhad!!

Team NECK

Anisah #0136216522

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...