Isnin, 26 September 2016

Terima Kasih ESP : kulit cantik , perut selesa.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Dalam banyak2 product Shaklee, ESP adalah antara yg terPOPULAR sekali. Saya sendiri pun, antara consumer tegar sejak 2013.

 Dah berpuluh botol la minum..hehe. dulu sebab menyusukan Amanina, anak ke2 ( dan berjaya turun kan berat badan macam awal2 kahwin dulu), pastu terus kan je minum sebab best, kenyang, boleh elak gastrik dan terasa kulit cantik ( bukan perasan tau)... pastu dah pregnantkan Amni, terus kan lagi.. lahir la amni dengan kulit putih bersih, bam2 juga. Sekarang? Masih teruskan sebab fully breastfeeding amni... Alhamdulillah, untuk kesihatan baby& mama nya.

Cik abang pun minum juga, antara rahsia mengekalkan saiz yang sama sejak bertahun2... Psst baju pun boleh pakai bertahun2, kan saiz maintain je. Dan yg bestnye lagi, saiz kami sama, dan InshaAllah maintain sama sampai ke tua. Yang penting sihat ya!


Ok jom baca jap rumusan tentang ESP ni;

ESP - ENERGIZING SOY PROTEIN Membekalkan tenaga berkekalan dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi!

ESP merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting.

Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya.

- Protein berasaskan tumbuhan berkualiti tinggi dengan kandungan 14gram protein soya dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan ini amat baik untuk kesihatan jantung.

- Membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormon yang teratur.

ESP sesuai untuk siapa? SEMUA ORANG DEWASA, LELAKI & PEREMPUAN!


Dapatkan ESP dan VITAMIN C pada harga promosi sehingga 30 SEPT 2016.

4 HARI saja lagi yer!

Hubungi saya untuk maklumat lanjut. 😀

Anisah Khalid
0136216522

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...