Isnin, 4 April 2016

Omega-3 bantu mata pengguna komputer

Assalamualaikum dan salam sejahtera, 

Apa khabar anda hari ni? Harapnya sihat sejahtera, dengan izinNya. 

Soalan cepu emas, siapa yang tak menghadap PC /laptop/tab/phone sekarang? Kecuali anda yang terkecuali. Tapi jika anda sedang membaca blog saya ni, mestilah anda tergolong dalam orang yang selalu menggunakan tools yang saya sebutkan tadi. Betul?

Terasa kan mata penat, walaupun anda mungkin tak rabun, tapi still terasa penat ,mata kering, ada yang tahap berdenyut , panas mata etc. 

InshaAllah supplement omega 3 membantu meringankan gejala2 tu. 



Alhamdulillah, saya sendiri pengamal supplement omega3, omega guard shaklee sejak tahun 2013. Alhamdulillah terasa perbezaannya. Almaklum saya memang dah lama rabun. Jd bila makan supplement ni, alhamdulillah controllable kepenatan mata walaupun selalu menghadap tab dan PC. 

Alhamdulillah. 

Ppsst, selain tu, macam2 benefit omega guard ni tau! 


Istimewa April 2016! Promosi buy7at6, i.e harga istimewa!!!
Hubungi Anisah 0136216522

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...