Isnin, 22 Oktober 2018

Tak pernah berfacial, kini mahir meng-facial kan orang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hi, Saya Anisah Khalid, beautician dari Shah Alam. macam best je di gelar beautician kan. yelah tugasnya untuk beautify kan orang.

Nak tahu satu rahsia tak? Saya tak pernah berfacial di spa etc. Tapi kursus facial yang telah saya ikuti tu, inclusive sangat. lepas belajar, tak sabar nak praktis sebab nampak perubahan pada muka orang yang kita facialkan tu. Alang-alang belajar facial, facialkan lah muka sendiri. InshaAllah bertambah yakin dan bersemangat nak kongsi 'kenikmatan' berfacial.

Tak pernah berfacial, kini mahir meng-facial kan orang


Alhamdulillah training pd 14okt ahad lepas. 

Alhamdulillah. Mula service spa berbayar hari Selasa 16Okt then khamis dan Jumaat.

Alhamdulillah 3 quick facial, 3 full facial. 

Alhamdulillah jumlah terkumpul RM285. ~ dalam masa 7jam+ . Di ibarat satu hari keje ofis 😊👍

Alhamdulillah. Untuk orang baru spt saya yang tak pernah berfacial dan baru sekali belajar berfacial. Saya bangga dengan diri sendiri. Terasa rugi tak join TWB dari dulu. 

Ku sangka tangan keras, lembut juga rupanya. 

Alang2 belajar facial, muka sendiri la di facialkan juga. Kita bertanggungjawab dengan penjagaan kulit sendiri. setuju kan?

Terima kasih master Ainul atas training hari tu juga program TWB ni.



#mobileSpaTWB memudahkan golongan ibu2 yang mahu berspa tanpa perlu ke spa.
#MFMSSpaAcademy, academy Spa untuk mereka yang nak jana pendapatan melalui Mobile Spa.
Kami sudah sertai, anda bila lagi?
PAKEJ twb bakal dinaikkan RM1000 bulan depan. Rebut peluang bulan ini. Jom 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...