Khamis, 6 Julai 2017

Info Ahli Shaklee : Cara order online melalui shaklee2u

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. 

Alhamdulillah kini genaplah 4 tahun saya mendaftar sebagai ahli shaklee. Dulu di awal2 saya join, belum ada sistem online seperti sekarang. Jadi bila nak beli kena guna email atau call ataupun terus ke branch/HQ. 

Sekarang ni, dah semakin mudah.. dengan sistem online , click2 je, shaklee akan poskan. Ada kala nya sehari je, tak sampai 24jam pun barangnya dah sampai depan pintu rumah. Ada kala ambil masa sikit, yelah kan pengurusan pos2 ni ada musim nya juga, cth macam raya ni, 'traffic jammed' la juga kan. Shaklee kata standard nya 4-5 hari bekerja. Jadi sabar la ya.

Oklah since ada beberapa downline saya tanya macamana nak order thru online ni. Memang mudah jer, tapi untuk orang yang pertama kali nak guna ataupun yang belum biasa buat belian online sendiri ni. agak tertanya2 juga kan. 


Ini step yang Master Ira kongsi..

Bila step dengan gambarajah mudah lagi kan???
Saya kongsikan dulu link yang Pn nurul sediakan... nanti update version saya pula inshaAllah. 
 

Sayang dah register ahli , dah layak beli harga ahli dan boleh dapat BONUS, tapi ada yang sanggup beli dekat kedai ataupun orang lain sebab tak reti guna online. tapi bila dah pandai guna, MUDAH je. dalam masa 5 minit (atau mungkin kurang) dah boleh selesai pun. 

Buat ahli2 shaklee, sila lah guna kan kemudahan yang pihak syarikat dah sediakan. 

Buat mereka yang jual di kedai2 jamu etc, sesungguhnya pihak syarikat tak benarkan tau. Jagalah kebajikan pengedar shaklee berdaftar ni. dan lagi satu... bila dah beli shaklee, kena la ada guideline cara makan yang betul, boleh pantau keberkesanan produk atau apa2 yang diperlukan. setuju kan?

Ok la terbebel pula... hehe. 

Sehingga berjumpa lagi. 

Anisah 
Pengedar Shaklee Sejak Julai 2013

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...