Khamis, 21 Julai 2016

Khasiat Susu Ibu (Di bincangkan dalam Siaran TVAlhijrah - Prof Muhaya dot com)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, 

Alhamdulillah...susu ibu menjadi SUMBER MAKANAN utama buat anak2 saya di bawah umur 6bln dan di teruskan sehingga 2 tahun (atau lebih jika mahu) 

Seperti biasa, rakan-rakan @ saudara mara selalu bertanya mengenai penyusuan susu ibu. jadi saya pun perlukan cekapkan ilmu penyusuan ibu dengan baik. Hari ni, saya terjumpa rakaman video ini, yang saya rasa sangat bermanfaat dan perlu di kongsi dengan ibu2 semua. Ada ilmu yang kita dah biasa dengar ( dan ini sebagai peringatan) , ada juga ilmu baru, inshaAllah tak rugi jika kita menontonnya.  




Terima kasih kerana sudi singgah di sini. Alhamdulillah, pengalaman menyusukan anak sejak tahun 2009 sehingga kini juga pengalaman ahli keluarga dan rakan2 banyak manfaatnya bukan hanya buat bayi tapi ibunya jua. Alhamdulillah. 


Jika anda perlukan konsultansi, sila la hubungi saya ya. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...