Selasa, 16 Februari 2016

NUTRISI PELENGKAP UNTUK IBU HAMIL

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Alhamdulillah. asyik saja menerima berita gembira dari rakan2 dan saudara mara yang baru melangsung perkahwinan. 
Apa die berita gembira tu???
jeng2.. hehe. apa lagi kan? harapan setiap pasangan yang berumahtangga. mestilah nak anak kan. ;) 
Alhamdulillah, tahniah2 di ucapkan! 
Semua tahu kan, bila hamil berbagai-bagai cabaran yang dihadapi oleh seibu. Rasa loya, rasa lemah longlai, mood entah kemana, letih dan lesu. Ada yang kurang selesa - nak makan menda merapu aje (burger, pizza, kepci - baby dapat ke nutrient yang sepatutnya?). atau lalu makan nasi + telur mata aje... mana vitamin lain untuk baby? Ada mommy tak lalu minum susu - kurang kalsium baby. 
Saya ingin kongsikan SUPPLEMEN IBU HAMIL itu ibu-ibu diluar sana. Ia pastinya Selamat dan Berkesan, InsyaAllah. Nutrisi yang lengkap sangat penting untuk memastikan bayi membesar sihat bagai juara, ibu pula happy dan bertenaga sepanjang kehamilan sehingga melahirkan si manja.

Alhamdulillah... saya juga consistent makan set ni sepanjang hamil dan kini menyusukan pula! seronok tau tengok anak ceria, ibu bahagia. inshaAllah.
APA MANFAAT SETIAP VITAMIN?
===========================


>> ESP - Disediakan dari Soya Non-GMO membekalkan 9 asid amino penting untuk pembinaan dan memperbaharui sel-sel tisu , hormon dan enzim tubuh.
>>VITALEA - Diformulakan dengan zat besi, mengandungi 28 vitamin dan minerals lengkap untuk kesihatan menyeluruh dan tumbesaran bayi. Zat besi sangat penting untuk pembinaan sel darah merah.
>> VITAMIN C - Menguatkan sistem Imun badan serta melindungi sel-sel tisu dalam badan dari penyakit. Ia juga penting untuk kesihatan gusi, gigi dan tulang.
>> BCOMPLEKS - Membekalkan 8 jenis Vitamin B termasuk aicd folik mengelakkan kecatatan Tiub Neural bayi.
>> OSTEMATRIX - Membekalkan 1000mg Kalsium harian untuk tulang dan gigi yang kuat serta mengelakkan komplikasi ibu ketika melahirkan.
>> OMEGA - DHA dan EPA untuk otak dan mata perkembangan bayi . Juga untuk Jantung ibu.
.
.
Jika anda tercari-cari Supplement SEMULAJADI, tiada bahan kimia, selamat, anda boleh hubungi saya, 
Rakan SID anda, Anisah Khalic 0136216522

psst pesanan istimewa, bagi yang belum menimbang cahayamata dan sedang berusaha--> boleh baca di sini ya ---> bila dah kahwin, apa lagi?

Moga Allah berkati usaha kita. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...