Khamis, 16 Februari 2017

Sumbangan untuk Mak Abah yang lebih dari 5angka...

Assalamulaikum dan Salam sejahtera,

Bila tengok geng shaklee, boleh bagi consistent 4angka ke ibubapa mereka. Teresa kerdil diri kerana belum mampu. Sebenarnya belum cukup berusaha untuk mampu... inshaAllah satu hari nanti, pasti mampu.

Hari ni bila terima message seperti di bawah... Ohh Aku mampu beri lebih lagi nilai nya.

...

Mungkin kita merupakan anak yang tidak mampu memberikan 7 ribu ringgit kepada emak dan ayah setiap bulan...7 ratus setiap bulan pun kita masih tidak mampu...7 belas ringgit begitu kecil untuk diberikan...7 ringgit apatah lagi.

Tetapi 7 potongan ayat ini, pasti kita mampu berikan, ikhlas buat emak dan ayah kita. Samada emak dan ayah kita masih hidup ataupun telah meninggal dunia. Mari kita sedekahkannya dalam diam, setiap pagi dan malam. Buat kedua-dua insan istimewa yang bermati-matian menjadikan kita manusia seadanya hingga kita menjadi sebagaimana diri kita kini.

Al-Fatihah...

بِسْــــــــمِ اٌللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيْـــــــــمِِ ۞
الْحَمْدُ ِللهِ رَبِّ العَٰـلَمِينَ ۞ الرَّحْمَٰنِ ِالرَّحِيمِ ۞ مَٰلِكِ يَوْمِ الدِّينِ ۞ إيَّاكَ نَعْبُدُ وإيَّاكَ نَسْتَعِينُ ۞ اِهْدِنَا الصِّرَٰطَ الْمُسْتَقِيمَ ۞ صِرَٰطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّآلِّيِنَ.. آمِّيْن ۞

*AL FATIHAH untuk Mak dan Abah.*

inshaAllah satu hari nanti, Kk mampu beri 4angka pada Mak Abah setiap Bulan
. Mak Abah tolong doakan ya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...