Rabu, 8 Februari 2017

ESP Shaklee Kembali dengan Perisa VANILLA

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
 
Alhamdulillah... mengimbau perkenalan saya dengan shaklee dulu, asbab menyusukan amanina. Jadi cubalah minum ESP + alfalfa + ostematrix.
 
dan sejak tu ESP kegemaran saya tau! sejak 2013 lagi...
 
Dulu perisa asli, ala2 pure air soya tanpa gula tu.
Mula2 minum dulu macam agak pelik juga.. hehe. yelah tak manis kan. pastu saya tambahlah milo/horlick.. pernah juga bancuh dengan Performance Drink perisa oren tu. 
 
 
Alhamdulillah saya suka jer.. hehe. sebabnya kesan nya yang best tu cover habis la rasa yang awal2 tu mcm tak sedap. 
 
tetiba gastrik dah lama tak kena,
tetiba cepat dan lama rasa kenyang,
tetiba kulit macam lembab je,
tetiba kulit macam tegang je
dan yang paling best
tetiba perasan slim... 
 
ok sila jangan besarkan mata tu. haha. boleh cuba sendiri untuk rasa kesan nya. 
 
dan takdelah tetiba sangat. hehe. kenalah consistent minum. kesan nya bila boleh rasa/nampak tu bergantung pada  seseorang tu sendiri. ada yang cepat, ada yang lambat. dan inshaAllah jika minum berpanjangan dalam tempoh yang lama pun OK je.. sebabkan shaklee di jamin selamat. 
 
Shaklee ada kajian klinikal dan landmark study yang membuktikan produk shaklee selamat dan berkesan di makan untuk tempoh masa yang lama. cer google je 'landmark study shaklee' .. ada papernya jika anda berminat nak baca dan tahu lebih lanjut. Boleh juga click -->website shaklee Malaysia
 
ppsst tambahan, masa saya pregnantkan khadijah, strecthmark macam takde! makcik urut pun pelik.. kenapa tak macam orang selepas bersalin pun? ;)
 
Wow, sekarang ni pula... ESP dah berperisa Vanilla... mesti sedap kan! shake dengan air sejuk... dah jadi ala2 aiskrim vanilla gitu. 
 
 
 
 
 Jom nikmati kesan2 sampingan yang awesome ni.
Anisah Khalid 0136216522

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...