Jumaat, 30 Ogos 2013

UiTM kekal di hatiku...

Akhirnya saya berhenti kerja...

Alhamdulillah setelah hampir 2 tahun berkhidmat dan hampir setahun menerima tawaran biasiswa.

Akhirnya, saya 'berehat dari bekerja' sebentar untuk menjadi seorang pelajar.
InshaAllah, Oktober 2014, saya mula berkhidmat semula sebagai Staf UiTM, tetapi dgn jawatan yang berbeza.

Semoga semuanya berjalan lancar, Allah mudahkan perjalanan saya dan saya berjaya mendapat segulung Sarjana dan menabur khidmat sebagai seorang pendidik satu hari nanti, inshaAllah.  Doakan saya berjaya!


                                 Anas teman mengemas pada hari terakhir saya sebagai staf UiTM




This lovely lady was my direct boss in RMI, UiTM, she is a very good and inspiring boss... Thank you ever so much for your guidance and support... InshaAllah our good relationship will continue...

(Credit : Picture taken by Anas)

Tugas-tugas terakhir... menjadi auditor..





Jamuan Raya di INFOREC... sedap.. 
Ini SEMUA... mereka yang masak...
Nasi dagang, rendang, ayam masak merah, mee hailam, dan yang paling saya suka... SATAY GORENG! tercabar sbb yang masaknya, seorang lelaki... 


Jamuan Raya Inforec...


Jamuan Raya Inforec


Pihak Institut Pengurusan Penyelidikan, RMI , Universiti Teknologi MARA telah menganjurkan majlis perpisahan buat saya dan beberapa orang rakan pada 31 Januari yang lalu. 
Sebenarnya, saya dah maklumkan akan berhenti sejak Januari lagi, tapi sebab sayangkan RMI, hehe.. saya masih berkerja sehingga Ogos..

Sebahagian dari gambar pada hari kejadian... (Sob2 tiba-tiba sedihnya)

Cederahati dari RMI, masih saya simpan di dalam kotak...







Alhamdulillah, akhirnya saya berhenti berkhidmat sebagai Pegawai Eksekutif (CoE/MyRA) pada 30 Ogos 2013.


Terima kasih tidak terhingga pada semua rakan-rakan, bos atas segala pengorbanan, tunjuk ajar dan sokongan selama hampir 2 tahun saya berkhidmat. 

Mohon maaf zahir dan batin... Maafkan segala kekurangan yang ada.

 Jika ada hutang piutang, mohon maklumkan pada saya ye. 

Moga ikatan persahabatan yang terbina kekal hingga ke syurga. 

"Ya Allah, jadikan perkenalan kami, perkenalan yang di redhai... 
Ya Allah, kuatkan silaturahim di antara kami... 
Ya Allah, walaupun kami tidak bertemu, tuluskan ingatan kami untuk sentiasa mendoakan kesejahteraan dan kebahagian sahabat-sahabat kami" 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips Menjalankan Bisnes Online

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,  Pada entri yang lalu, saya kongsikan peluang bekerja Dari rumah yang turut berkait dengan bisnes on...